مدیران کانون های تخصصی خواهران مازندران در فریدونکنار گرد هم آمدند
مديران کانون هاي تخصصي خواهران مازندران در فريدونکنار گرد هم آمدند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

مدیران کانون های تخصصی خواهران مازندران در فریدونکنار گرد هم آمدند

حجت الاسلام ترابيان اظهار کرد: 100 نفر از مديران و اعضا کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران مازندران در اردوگاه شهيد رجايي فريدونکنار با اجراي برنامه هاي متنوع آموزشي و تفريحي گرد هم آمدند.
شناسه خبر : 64319 تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «محمد ترابیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، شب گذشته یکشنبه (25 شهریور) در گردهمایی 100 نفر از مدیران و اعضا کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران مازندران در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار اظهار کرد: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و نقش مهمی در جامعه دارند.

 

وی بیان کرد: بانوان با به عهده داشتن نقش های مختلف خواهری، مادری و همسری در خانواده که کوچکترین نهاد اجتماعی اما مهم ترین محسوب می شود بنابراین نقش تاثیرگذار آنها در خانواده برای هیچ فردی پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام ترابیان با اشاره به کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران ابراز کرد: تاکنون، مدیران این کانون ها با اجرای برنامه های مختلف در مناسبت های مذهبی و ملی و همچنین فعالیت های دیگر، توانایی های خویش را به منصه ظهور گذاشتند.

 

وی گفت: 100 نفر از اعضا و مدیران کانون های فرهنگی هنری خواهران  مساجد استان مازندران که در برنامه مسجد کانون نشاط ویژه اوقات فراغت و طرح صعود که در رشته های مختلف ویژه گروه سنی 20-13 سال در حال اجراست، نقش مهمی در برگزاری این برنامه ها ایفا کردند و همچنان این تلاش ها ادامه دارد در برنامه آموزشی و تفریحی در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار شرکت کردند.

گفتنی است، گردهمایی 100 نفر از مدیران و اعضا کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران مازندران در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار از عصر روز گذشته یکشنبه(25 شهریور) شروع شد و تا عصر امروز دوشنبه (26 شهریور) با اجرای برنامه های متنوع آموزشی و تفریحی نظیر سواد رسانه ای، کلاس معرفتی، ورزشی و ... ادامه دارد.