زمزمه دعای عرفه در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران
زمزمه دعاي عرفه در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران

زمزمه دعای عرفه در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران

مراسم پرفيض دعاي عرفه در مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران برگزار مي شود و مردم ديار علويان با شرکت در دعاي عرفه، ارادت خويش را به حضرت امام حسين(ع) به تصوير مي کشند.
شناسه خبر : 62736 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: مراسم پرفیض دعای عرفه  و زمزمه دعای عرفه با نوای «یا رب یا رب» و قرائت مضامین ارزشمند آن در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل آینده ساز جامعه برگزار می شود.

 

بچه های مسجدی دیار علویان همانند مردم دیگر با شرکت در مراسم معنوی و نورانی دعای پرفیض عرفه امام حسین (ع) همزمان با نهم ذی الحجه، ارادت خویش را به حضرت امام حسین(ع) نشان می دهند و با اهداف آن حضرت برای صیانت از  دین مبین اسلام تا پای جان، تجدید میثاق می کنند.

 

عرفه روز عبادت و نیایش به درگاه خدا و بارش رحمت و عفو عمومی است و شناخت نفس و خدا از جمله دستاوردهای مهم دعای عرفه محسوب می شوند که مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به همراه امام جماعت، هیات امنا، پایگاه مقاومت بسیج و دیگر ارکان کانون و مسجد در این دعای روحبخش، حضور گسترده ای خواهند داشت.