رویداد فرهنگی هنری صعود در راستای توانمندسازی جوانان و نوجوانان اجرا می شود
رويداد فرهنگي هنري صعود در راستاي توانمندسازي جوانان و نوجوانان اجرا مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران:

رویداد فرهنگی هنری صعود در راستای توانمندسازی جوانان و نوجوانان اجرا می شود

حجت الاسلام ترابيان اظهار کرد: رويداد فرهنگي هنري صعود در راستاي توانمندسازي، تربيت و کادرسازي جوانان و نوجوانان در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران اجرا مي شود.
شناسه خبر : 62459 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: جلسه هماهنگی و توجیهی رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران ویژه کانون های مساجد در شهرستان های عباس آباد، کلاردشت، تنکابن و رامسر با حضور حجت الاسلام «محمد ترابیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، حجت الاسلام «سلیمان علیخانی»، کارشناس منطقه ویژه در غرب استان و مدیران کانون های مساجد این شهرستان ها برگزار شد.

حجت الاسلام ترابیان به تشریح رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران پرداخت و اظهار کرد: رویداد فرهنگی هنری صعود در راستای توانمندسازی، تربیت، کادرسازی جوانان و نوجوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرایی می شود که 300 کانون مساجد مازندران جامعه هدف اجرای این طرح برای دوهزار نفر از نوجوانان و جوانان بین سن 13 تا 20 سال هستند.

وی با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی رویداد فرهنگی هنری رویداد در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می شود بیان کرد: هفت رشته تخصصی این رویداد شامل آموزش مربی گروه سرود، تدوین، تئاتر، خبرنگاری، طراحی پوستر، داستان نویسی، موبایل گرافی و پنج رشته عمومی این رویداد شامل کتابخوانی، مهارت های زندگی، کارآفرینی، سواد رسانه ای و مسجد پایگاه قرآنی به همراه برنامه های اردویی محسوب می شوند.

حجت الاسلام ترابیان ابراز کرد: رویداد فرهنگی هنری رویداد با شعار محله بانشاط، تربیت نیرو و مسجد با طراوت به همت ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگی هنري مساجد مازندران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و قرارگاه شهید آوینی برگزار می شود.

وی گفت: با اجرایی کردن رویداد فرهنگی هنری رویداد و دعوت از نوجوانان و جوانان 13 تا 20 سال به خروجی تاثیرگذار و برکات بسیاری می رسیم و این مهم، عنایت ویژه مدیران کانون های مساجد دیار علویان را می طلبد.