جلسه هماهنگی و توجیهی رویداد فرهنگی هنری صعود در آمل برگزار شد
جلسه هماهنگي و توجيهي رويداد فرهنگي هنري صعود در آمل برگزار شد

جلسه هماهنگی و توجیهی رویداد فرهنگی هنری صعود در آمل برگزار شد

جلسه هماهنگي و توجيهي رويداد فرهنگي هنري صعود در مازندران با حضور کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان و مديران کانون هاي مساجد شهرستان آمل برگزار شد.
شناسه خبر : 62444 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: جلسه هماهنگی و توجیهی رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران ویژه کانون های مساجد در شهرستان آمل با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و مدیران کانون های مساجد این شهرستان برگزار شد.

«رجب نعمتی»، کارشناس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در این جلسه به تشریح ابعاد مختلف و چگونگی اجرای رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد محله با نشاط، تربیت نیرو و مسجد با طراوت شعار رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران است، اظهار کرد: این رویداد به همت ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگی هنري مساجد مازندران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و قرارگاه شهید آوینی دیار علویان برای اعضای کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

نعمتی بیان کرد: نوجوانان و جوانان بین سن 13 تا 20 سال جامعه هدف اجرای رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران هستند و به اینگونه می توان کادرسازی و تربیت نیروهای متعهد و متخصص را که هم برای کانون های مساجد و همچنین جامعه، مفید هستند را در کانون های فرهنگی هنری مساجد پرورش داد.

وی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آمل خواست تا در اجرایی کردن و رسیدن به نتایج تاثیرگذار رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران اهتمام ویژه داشته باشند.