جلسه توجیهی رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران از شرق استان کلید خورد
جلسه توجيهي رويداد فرهنگي هنري صعود در مازندران از شرق استان کليد خورد

جلسه توجیهی رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران از شرق استان کلید خورد

جلسه هماهنگي و توجيهي رويداد فرهنگي هنري صعود در مازندران ويژه کانون هاي مساجد از شهرستان هاي بهشهر و گلوگاه آغاز شد.
شناسه خبر : 62441 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: نخستین جلسه هماهنگی و توجیهی رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران ویژه کانون های مساجد امروز یکشنبه (6 خرداد) از شهرستان های بهشهر و گلوگاه واقع در شرق استان با حضور علیرضا مومنی خنکدار، دبیر اجرایی این رویداد و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان ها آغاز شد.

مومنی خنکدار در این جلسه به تشریح رویداد فرهنگی هنری صعود پرداخت و اظهار کرد: این رویداد با شعار محله بانشاط، تربیت نیرو و مسجد با طراوت در هفت بخش تخصصی و پنج بخش عمومی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان 13 تا 20 سال جامعه هدف رویداد فرهنگی هنری صعود هستند، بیان کرد: آموزش مربی گروه سرود، تدوین، تئاتر، خبرنگاری، طراحی پوستر، داستان نویسی، موبایل گرافی، کتاب و کتابخوانی، مهارت های زندگی، کارآفرینی، سواد رسانه ای، مسجد پایگاه قرآنی، بی نهایت شو(اردو) همراه با اجرای برنامه تفریحی و مناسبتی رشته های آموزشی این رویداد به شمار می آیند.  

مومنی خنکدار تصریح کرد: کلاس های توجیهی رویداد فرهنگی هنری صعود برای کانون های فرهنگی هنری مساجد در  تمام 22 شهرستان استان مازندران برگزار می شود.