کادرسازی در مسجد مهم ترین هدف طرح «صعود» در مازندران است
کادرسازي در مسجد مهم ترين هدف طرح «صعود» در مازندران است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

کادرسازی در مسجد مهم ترین هدف طرح «صعود» در مازندران است

حجت الاسلام ترابيان اظهار کرد: کادرسازي در مسجد اولين و مهم ترين هدف طرح «صعود» در مازندران است به ويژه پرورش نيروي نوجوان ارزشي که در مساجد تاثيرگذار باشند.
شناسه خبر : 61757 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «محمد ترابیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در جلسه هیئت اندیشه ورز قرارگاه شهید آوینی با عنوان طرح «صعود» اظهار کرد: طرح جامعی نوشته شد که برای استان مازندران مفید است و یک طرح تربیتی و کادرساز است.

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاه شهید آوینی بر اساس طرح بنیادین و جریان ساز است، افزود: کانون های مساجد و موسسات می توانند، طرح های خود را به قرارگاه شهید آوینی بدهند و در سال جاری پنج طرح داده شد که سه مورد آن مربوط به مساجد است.

 

حجت الاسلام ترابیان بیان کرد: در قرارگاه شهید آوینی که طرحی با عنوان طرح «صعود» از استان مازندران نوشته شد و انتظار داریم از کانون های فرهنگی هنری که با جریان سازی در استان، یاری رسان ما باشند.

وی ابراز کرد: کادرسازی اولین و مهم ترین هدف طرح «صعود» از استان مازندران در مسجد است و یک جریانی ایجاد کند و به ویژه نیروهای نوجوان ارزشی، خوب، متعهد و متخصصی را پرورش می دهد.

 

حجت الاسلام ترابیان گفت: با اجرایی کردن طرح «صعود» در دیار علویان، نیروی خوبی پرورش می یابند و برای مسجد تاثیرگذار و مثمر هستند.

 

وی بیان کرد: کلاس های طرح «صعود» در دو سطح تخصصی و عمومی و در رشته های قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی، سواد رسانه ای، سرود، بی نهایت شو (اردو)، تئاتر، داستان نویسی، طراحی پوستر، موبایل گرافی، خبرنگاری و تدوین برگزار می شود.