تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران
تهيه و توزيع ۲۰۰ بسته معيشتي به نيازمندان با حضور سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد مازندران
در ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت؛

تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران

۲۰۰ بسته معيشتي بين خانواده هاي کم برخوردار با حضور سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران و مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) مازندران در کانون فرهنگي هنري امام علي (ع) مسجد اميرالمومنين (ع) طبرستان ساري تهيه و توزيع شد.
شناسه خبر : 61066 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار در ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام «محمد ترابیان»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و «میثم معافی»، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران و ... در کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین (ع) طبرستان ساری تهیه و توزیع شد.

حجت الاسلام «محمد ترابیان»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران طی سخنانی در مراسم تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در ماه مبارک رمضان به اهمیت دستگیری از خانواده های کم برخوردار پرداخت و اظهار کرد: کانون های مساجد دیار علویان علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی در یاری رساندن به نیازمندان بسیار فعال هستند که کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین (ع) طبرستان ساری گواهی بر این مطلب است.

 

وی بیان کرد: یاری رساندن به نیازمندان علاوه بر اجر اخروی، برکات بسیاری در این زندگی دارد و نشاندن لبخند و پر رونق کردن سفره های خانواده های کم برخوردار یکی از فعالیت های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به شمار می آید.

 

حجت الاسلام ترابیان ابراز کرد: خیری که دست نیازمندی را می گیرد، دست دیگرش در دست خداست و خیرین در کانون های مساجد به تاسی از بزرگان دین به یاری خانواده های کم برخوردار می پردازند.

«میثم معافی»، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران همچنین طی سخنانی نیز در این مراسم اظهار کرد: با تهیه و توزیع  کمک های مومنانه شاهد معجزاتی هستیم و یکهزار میلیارد تومان در طول یک سال  کمک معیشتی به نیازمندان داشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه چهار هزار جشن نیکوکاری  داریم  و 23 هزار خانوار جشن خودکفایی اظهار کرد: تعدادی از نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با فراهم کردن خود اشتغالی توسط این نهاد در حال حاضر خودشان جزء خیرین هستند و به نیازمندان کمک می کنند.

 

معافی بیان کرد: مسجد نباید صرفا مناسبتی باشد بلکه باید به مقاومتی تبدیل شود و هردو را داشته باشند و در حوزه مهارت بسیار مهم است که مهارت های مورد نیاز جامعه را به جوانان و نوجوانان و افراد علاقه مند آموزش داد.

همچنین علی نیرین، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مام علی (ع)  مسجد امیرالمومنین (ع) طبرستان ساری اظهار کرد: در مناسبت های دیگر،  150 بسته  و در حال حاضر 200 بسته معیشتی به ارزش  500 میلیون تومان  به خانواده های کم برخوردار توزیع می شود که  50 بسته توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و مابقی توسط مردم تهیه شدند.

 

وی با اشاره به انیکه خیرین در کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین (ع) طبرستان ساری همه جوان هستند و نشاط در این خیرین وجود دارد افزود: مادران شهدا، رابطین ما در جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی هستند و یاری رسان خوبی برای دستگیری از نیازمندان محسوب می شوند.

 

نیرین بیان کرد: تمام یاری رساندن و دستگیری از نیازمندان را از لطف و توجه خدا می دانم و به کمک خدا در این امور، اطمینان کامل دارم.

گفتنی است: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین (ع) طبرستان ساری علاوه بر تهیه و توزیع بسته های معیشتی، دادن وام قرض الحسنه و ... را در طول سال به خانواده های کم برخوردار و ... در دستور کار دارد.