گزارشی از برنامه های کانون های مساجد مازندران در نیمه شعبان/از اجرای آیین مجمه سری تا مسابقه کتابخوانی
گزارشي از برنامه هاي کانون هاي مساجد مازندران در نيمه شعبان/از اجراي آيين مجمه سري تا مسابقه کتابخواني

گزارشی از برنامه های کانون های مساجد مازندران در نیمه شعبان/از اجرای آیین مجمه سری تا مسابقه کتابخوانی

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با اجراي برنامه هاي متنوع نظير آيين مجمه سري و مسابقه کتابخواني ويژه امام عصر (عج) در نيمه شعبان، ولادت باسعادت حضرت مهدي موعود(عج) را جشن گرفتند و بر ترويج فرهنگ مهدوي تاکيد کردند.
شناسه خبر : 60644 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در مناسبت های مذهبی و ملی، مشارکت فعال دارند که یکی از آنها اجرای برنامه های متنوع در نیمه شعبان است و ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود(عج) را جشن گرفتند و با تبیین اهداف و رسالت امام دوازدهم بر ترویج فرهنگ مهدوی تاکید کردند که مروری کوتاه بر برنامه های  تعدادی از آنها داریم.

کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق متانکلا قائمشهر واقع در خیابان آیت الله صالحی مازندرانی (تهران) است که دعوت از سخنرانان برای تبیین رسالت حضرت مهدی موعود(عج) و وظایف منتظران ظهور آن حضرت و برپایی جشن با آیین مجمه سری و پخت نان و شیرینی و غذاهای محلی توسط بانوان خوش ذوق و هنرمند و تقدیم آن به مجلس حضرت قائم(عج) برای پذیرایی از مهمانان، ایستگاه صلواتی، مولودی خوانی، اجرای سرود وبرگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های دیگر  برای ولادت باسعادت امام دوازدهم شیعیان در این کانون به شمار می آیند.  

کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع چمستان با برگزاری جشن ایام ولادت امام زمان(عج) و با حضور نوجوانان و جوانان شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی ویژه امام عصر (عج) و اهدا جوایز به بیش از ۲۰ نفر افراد منتخب، نیمه شعبان را گرامی داشتند.

کانون فرهنگی بشارت شهرستان چالوس با همکاری پایگاه های برادران و خواهران مسجد جوادالائمه(ع) این شهرستان جشنی باشکوه میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) را در سالن فرهنگی ورزشی برپا کردند که با استقبال  آحاد مردم به ویژه آینده سازان جامعه روبرو شد.

کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد قائم (عج) شهرستان بهشهر ویژه برنامه ای را برای ولادت باسعادت حضرت امام زمان (عج) به همراه برپایی جشن، سخنرانی و مولودی خوانی با شرکت سنین مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان تدارک دیدند.

بارش برف و باران و برودت هوا مانع از برگزاری جشن های باشکوه ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان نشد و همچون سال های گذشته مردم این دیار،عشق و ارادت خود را نسبت به آن همام با شکوه تمام نشان دادند.