هیت اندیشه ورز راهبری کانون های مساجد را بر عهده بگیرد
هيت انديشه ورز راهبري کانون هاي مساجد را بر عهده بگيرد
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

هیت اندیشه ورز راهبری کانون های مساجد را بر عهده بگیرد

حجت الاسلام ترابيان با اشاره به اينکه هيئت انديشه ورز فقط محدود به توليد فکر و ايده پردازي نيست اظهار کرد: هيت انديشه ورز راهبري کانون هاي مساجد را بر عهده بگيرد.
شناسه خبر : 56842 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، هیئت اندیشه ورز کانونهای مساجد شهرستان بهشهر یکشنبه (24 دی) با حضور حجت الاسلام «محمد ترابیان»، سرپرست این ستاد تشکیل شد.

حجت الاسلام ترابیان در این نشست طی سخنانی با اشاره به اینکه هیئت اندیشه ورز تنها محدود به تولید فکر و ایده پردازی نیست بلکه باید در سطح بالاتری باشد، گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در گام دوم انقلاب ما یک سطح مدیران و سازمان ها را داریم که یکی از سازمان ها همان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و کشور است و یک سطح مدیریت جامعه یعنی بدنه مردم و یک حلقه میانی که باید آنها را به یکدیگر وصل کند و این حلقه میانی، کانون های مساجد یا صندوق قرض الحسنه و... است وبرای رسیدن به این مهم هیئت اندیشه ورزعلاوه بر تولید فکر و ایده پردازی، می تواند درمدیریت کانون های مساجد شهرستان نیز کمک کرده و کانون ها را راهبری کنند.  

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: 56 کانون فرهنگی هنری در شهرستان بهشهر وجود دارند، کانون های فعال شهرستان هیئت اندیشه ورز تشکیل دهند و کانون های دیگر را راهبری کنند و برای پیشرفت کانون های مساجد ایده بدهند و مشکلات آنها را بررسی کنند.

وی بیان کرد: هیئت اندیشه ورز درهر شهرستان با مسایل، توانایی ها و مشکلات شهر آشنایی دارند و می توانند توانایی های کانون ها را بهتر شناسایی کنند و با مسئولین شهری نیز ارتباط برقرار کرده و رایزنی های لازم را برای دریافت حمایت مالی و معنوی انجام دهند.

حجت الاسلام ترابیان ابراز کرد: شبکه سازی بین کانون های مساجد از طریق  هیئت اندیشه ورز می تواند برای فعالیت های مختلف نظیر فعالیت های هنری، پیوند مسجد و مدرسه و .... صورت گیرد.