جشن تکلیف به همت کانون سروش آمل برگزار می شود
جشن تکليف به همت کانون سروش آمل برگزار مي شود
در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه؛

جشن تکلیف به همت کانون سروش آمل برگزار می شود

ميرشکار اظهار کرد: جشن تکليف به همت کانون فرهنگي هنري سروش مسجد حضرت ابوالفضل (ع) آمل در راستاي اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه و در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 54145 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مازندران: «حمیدرضا میرشکار» با اشاره به برگزاری جشن تکلیف به همت کانون فرهنگی هنری سروش مسجد حضرت ابوالفضل (ع) آمل اظهار کرد: این جشن در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه و در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) الگوی تمام بشریت برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سروش مسجد حضرت ابوالفضل (ع) آمل بیان کرد: جشن تکلیف برای دختران هشت تا 12 سال و دانش آموزان دختر مدارس در پایه های سوم و چهارم شهرستان آمل تدارک دیده شده است که با اهدای چادر رایگان به حدود 50 دختر شرکت کننده در این جشن همراه است.

 

وی ابراز کرد: جشن تکیلف، ساعت 15 امروز سه شنبه (12 دی) همراه با مادران آینده سازان جامعه در کانون فرهنگی هنری سروش آمل برگزار می شود تا خاطره ای مانا برای انجام تکلیف های دینی و ارزشی در اذهان آنها به یادگار بماند.

 

میرشکار با اشاره به اجرای برنامه های دیگر برای هر چه بهتر گرامیداشت میلاد مسعود حضرت بتول و هدیه آسمانی خدا به رسول، گل سر سبد آفرینش، حضرت فاطمه زهرا(س) به همت کانون فرهنگی هنری سروش مسجد حضرت ابوالفضل (ع) آمل، گفت: این کانون با 426 عضو علاوه بر اجرای برنامه در مناسبت های مذهبی و ملی به ترویج ارزش ها بین اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و کودکان اهتمام ویژه دارد.