استقبال باشکوه اعضای کانون های مساجد مازندران از شهدای گمنام
استقبال باشکوه اعضاي کانون هاي مساجد مازندران از شهداي گمنام
با مراسم مجمه سری صورت پذیرفت؛

استقبال باشکوه اعضای کانون های مساجد مازندران از شهدای گمنام

اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران از پيکر مطهر شهداي گمنام با مراسم مجمه سري که در مراسم هفتم پسر جوان مجرد با وسايل دامادي صورت مي‌گيرد در ايام فاطميه استقبال باشکوهي کردند.
شناسه خبر : 53718 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، عصر چهارشنبه (15 آذر) از پیکر مطهر شهدای گمنام در ایام فاطمیه از مدخل ورودی در پادگان فراجا در منطقه شهید قاسمیان در شهر شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی استقبال گرم و باشکوهی کردند.

 

براساس این گزارش: 13 شهید گمنام در مازندران با اجرای برنامه های مختلف نظیر مراسم مجمه سری که در مراسم هفتم پسر جوان مجرد با وسایل دامادی صورت می‌گیرد و همراه با نوحه سرایی و لالایی خوانی به زبان مازنی در شهرها و روستاهای این استان، مهمان مردم شهید پرور دیار علویان شدند.  

 

برپایه این گزارش: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان صبح فردا یکشنبه (26 آذر) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مراسم تشییع استانی از ساعت ۹ صبح از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) ساری شرکت می کنند و در تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام در ۱۰ شهرستان استان حضور فعالی خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان های این کبوتران خونین بال بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده جامعه اهتمام دارند.