اهتمام کانون معراج ارطه در پرورش جوانان متعهد/از تشکیل گروه سرود تا شرکت در برنامه های ارزشی
اهتمام کانون معراج ارطه در پرورش جوانان متعهد/از تشکيل گروه سرود تا شرکت در برنامه هاي ارزشي

اهتمام کانون معراج ارطه در پرورش جوانان متعهد/از تشکیل گروه سرود تا شرکت در برنامه های ارزشی

چماني اظهار کرد: کانون فرهنگي هنري معراج مسجد رسول اکرم (ص) ارطه با تدارک برنامه هاي متنوع هنري، فرهنگي، اجتماعي نظير تشکيل گروه سرود شهيد «سعدالله چماني» تا شرکت در برنامه هاي ارزشي اهتمام ويژه در پرورش جوانان و نوجوانان متعهد دارد.
شناسه خبر : 53603 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

«زین الله چمانی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) ارطه  برنامه های مختلفی در مناسبت های مذهبی و ملی دارد و همچنین در فعالیت های عام المنفعه و دستگیری از خانواده های کم برخوردار، فعال است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) ارطه با اشاره به فعالیت های هنری این کانون بیان کرد: تشکیل گروه سرود شهيد «سعدالله چماني» یکی از فعالیت های هنری این کانون محسوب می شود و در مناسبت های مختلف و برنامه های استانی و شهرستانی که دعوت می شوند، شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در برنامه های ارزشی نظیر یادواره شهدا، دعای ندبه، زیارت عاشورا، اردو و کلاس های ورزشی با هدف ترویج فرهنگ مسجدی از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) ارطه  به شمار می آید، ابراز کرد: این کانون اهتمام ویژه به پرورش جوانان و نوجوانان و کودکان متعهد و ارزشی دارد تا آینده سازان خوبی را به جامعه تحویل دهد.

 

چمانی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) ارطه با 211 عضو در محله جوجاده شهر ارطه شهرستان قائمشهر واقع است.