گفتمان سازی هویت زن تراز انقلاب اسلامی هدف اصلی تشکیل کانون تخصصی خواهران است
گفتمان سازي هويت زن تراز انقلاب اسلامي هدف اصلي تشکيل کانون تخصصي خواهران است
معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور:

گفتمان سازی هویت زن تراز انقلاب اسلامی هدف اصلی تشکیل کانون تخصصی خواهران است

مقدم، گفتمان سازي هويت زن تراز انقلاب اسلامي هدف اصلي تشکيل کانون تخصصي خواهران دانست و تاکيد کرد: هويت زن تراز انقلاب با مطالعه و تحقيق معرفي و تبيين شود.
شناسه خبر : 53375 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: «مهدی مقدم»، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در اولین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران مساجد مازندران در کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل به مقایسه زن از دیدگاه غرب، شرق و اسلام پراخت.

 

وی اظهار کرد: غرب تلاش دارد که زن را مرد کند یعنی غایت زن، مرد شدن و انجام فعالیت های مردانه و فقط در اجتماع است.

 

مقدم بیان کرد: از دیدگاه شرق، زن می خواهد فقط در خانه باشد و فقط فعالیت در خانه را انجام دهد.

 

وی با اشاره به اینکه اسلام نگاه غرب و شرق را به زن قبول ندارد، ابراز کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) الگوی سوم زن را مطرح می کنند چرا که تفاوت ما با نگاه شرق و غرب این که زن تراز انقلاب اسلامی سعه وجودی زن از سعه وجودی مرد بیشتر تکالیف که به زن گذاشته می شود از تکالیف مرد بیشتر است و زن اهمیت بسیلر دارد.

 

وی با بیان اینکه تکلیف کانون های تخصصی خواهران امروز اینکه گفتمان سازی زن تراز انقلاب اسلامی را در سطح محلات داشته باشند، گفت: گفتمان سازی هویت زن تراز انقلاب اسلامی ضرورت دارد و باید با مطالعه و تحقیق هویت زن تراز انقلاب معرفی و تبیین شود.

 

مقدم اظهار کرد: شناخت زن تراز انقلاب اسلامی  یکی از وظایف ما محسوب می شود و باید این هویت به درستی تبیین شود تا تاثیرات خوبی را شاهد باشیم و تعریف درست زن تراز انقلاب اسلامی بین بانوان به درستی تبیین و در جامعه بکارگیری شود.

 

وی بیان کرد: وقتی زن به معرفت خود شناسی نرسد به طور یقین جامعه نیز نگاه دم دستی به زن خواهد داشت و زنی که  قرار است مرکز عواطف باشد، اساسا زن مسئول تربیت است و زنان برای انجام امورات محتوایی آفریده شدند و به این موارد مهم باید توجه ویژه شود.