پایگاه های قرآنی کانون های مساجد برای تحقق منویات قرآنی رهبری فعالیت کنند
پايگاه هاي قرآني کانون هاي مساجد براي تحقق منويات قرآني رهبري فعاليت کنند
امام جمعه موقت ساری:

پایگاه های قرآنی کانون های مساجد برای تحقق منویات قرآنی رهبری فعالیت کنند

حجت الاسلام حسيني کارنامي اظهار کرد: پايگاه هاي قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بايد براي تحقق منويات قرآني مقام معظم رهبري (مدظله العالي) فعاليت کنند.
شناسه خبر : 53111 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «سید حسین حسینی کارنامی»، امام جمعه موقت ساری امروز پنجشنبه (2 آذر) در آئین اختتامیه و تجلیل از منتخبین شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در امامزاده عباس (ع) ساری اظهار کرد: پایگاه های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد باید برای تحقق منویات قرآنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فعالیت کنند  و این مراکز، نقش مهمی بر عهده دارند.

 

وی بیان کرد: انس با قرآن مراتبی دارد که علاقه مندی به نگهداری قرآن، نگاه به کلام وحی، قرائت این کتاب الهی، تفسیر قرآن، عمل به معجزه پیامبر (ص) از اولین تا آخرین مراتب محسوب می شوند و عمل به دستورات قرآن کریم اهمیت ویژه ای دارد.

 

حجت الاسلام حسینی کارنامی با اشاره به اینکه پیامبران و قرآن موهبت های بزرگ خدا به انسان هستند که باید از این موهبت های الهی به خوبی بهره گرفت، ابراز کرد: هر انسانی که با قرآن مانوس می شود برای او، بن بستی نیست.

 

وی  گفت: قرآن قطب است و دشمن برای عدم بهره مندی از دستورات قرآن کریم هزینه می کند و قرآن سوزی، شبهه افکنی درباره آیات قرآن و اهانت به این کتاب آسمانی نباید صورت گیرد و در شان پرمحتوای قرآن نیست.