مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران برگزار می شود
مسابقه کتابخواني ويژه کودکان و نوجوانان به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد مازندران برگزار مي شود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران برگزار می شود

حجت الاسلام ترابيان از برگزاري مسابقه کتابخواني به مناسبت هفته کتاب ويژه کودکان و نوجوانان با توجه به اينکه کتاب و کتاب خواني از جمله مهم ترين دغدغه‌هاي رهبري در حوزه فرهنگ است به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران و همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خبر داد.
شناسه خبر : 53029 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۶

حجت الاسلام «محمد ترابیان» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان سنین ۷ تا۱۵سال به مناسبت هفته کتاب به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود که آخرین مهلت ارسال جواب تا 27  آذر ماه است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب 30 داستان کهن پرستی به نویسندگی مهدی آذری با اهدای جوائز نقدی به نفرات اول تا سوم و همچنین به قید قرعه به چهار نفر از برگزیدگان بیان کرد:  این مسابقه  با توجه به اینکه  کتاب و کتاب خوانی از جمله مهم ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه فرهنگ است، تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه و دریافت  سوالات به کانال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ایتا به https://eitaa.com/smmazand و جهت دریافت کتاب ۳۰ داستان کهن پارسی به لینک https://taaghche.com/download/windows مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام ترابیان  ابراز کرد: علاقه مندان وادی کتاب و کتابخوانی ، پاسخ سوالات را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به همراه مشخصات فردی، نام شهرستان، کانون و مسجد به سامانه 10008940151 پیامک نمایند.