برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب صعود چهل ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران
برگزاري مسابقه کتابخواني از کتاب صعود چهل ساله به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد مازندران
ویژه اعضای کانون‌های مساجد صورت می پذیرد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب صعود چهل ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران

مسابقه کتابخواني از کتاب صعود چهل ساله را ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران به مناسبت هفته کتاب ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد با همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار مي کند.
شناسه خبر : 52919 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: مسابقه کتابخوانی از کتاب صعود چهل ساله مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی به نویسندگی حجت الاسلام «سید محمدحسین راجی» را ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اهدای جوائز نقدی به مناسبت هفته کتاب ویژه اعضای کانون‌های مساجد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می کند.

 

بر اساس این گزارش: هفتم آذرماه آخرین مهلت ارسال پاسخ ها به این مسابقه است و علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه و دریافت  سوالات و فایل pdf کتاب صعود چهل ساله به کانال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ایتا به نشانی https://eitaa.com/smmazand مراجعه کنند.  

 

این گزارش می افزاید: علاقه مندان وادی کتاب و کتابخوانی عضو کانون‌های مساجد، پاسخ سوالات مسابقه را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی  از چپ به راست  به همراه مشخصات فردی، نام شهرستان، کانون و مسجد به سامانه پیامکی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به شماره  10008940151 ارسال نمایند.

 

برپایه این گزارش: ساخت کلیپ و اینفوگرافی با محور کتاب یکی دیگر از بخش های این مسابقه است و آثار به ادمین کانال به نشانی  ravabtomomi@ ارسال شود که به سه نفر از برگزیدگان، هدایای ویژه ای اهدا خواهد شد.