دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران با سرپرست معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
ديدار سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد مازندران با سرپرست معاون فرهنگي و آموزشي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان

دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران با سرپرست معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

حجت الاسلام ترابيان، سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با عليزاده، سرپرست معاون فرهنگي و آموزشي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان ديدار و گفت و گوي صميمانه اي داشتند و بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تاکيد کردند.
شناسه خبر : 52810 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «محمد ترابیان»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با علیزاده سرپرست معاون فرهنگی و آموزشی، هدایتی کارشناس اداره اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نشست صمیمی  و دیدار و گفت و گوی صمیمانه ای داشتند و در این دیدار درباره  گروه های سرود فعال و تئاتر،  گروه تئاتر مدرسه شبستان (صحنه ای و خیابانی)، آموزش و ارسال اساتید رایگان و  توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صحبت و تعامل پرداختند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: خروجی فعالیت های کانون های مساجد، مردمی است و در کنار پایگاه بسیج به انجام برنامه های متنوع می پردازند.

 

حجت الاسلام ترابیان بیان کرد:  کانون های مساجد یک موسسه غیر انتفاعی است و یکهزار و 214 کانون مساجد در مازندران فعالیت دارند و برنامه های مختالف هنری نظیر سرود، کلیپ و تئاتر انجام می دهند و می توانیم یک رویداد چند منظوره هنری را در کانون های مساجد در حوزه ایثار و شهادت انجام دهیم.

 

سرپرست معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این نشست نیز بر هم افزایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تعامل بنیاد شهید، کانون مساجد و پایگاه بسیج تاکید کرد.

 

علیزاده اظهار کرد: دنبال جذب جوانان به مساجد هستیم چرا که آنها می توانند کودکان و نوجوانان را نیز به مساجد رهنمون سازند و تاثیرگذاری خوبی دارند.

 

وی با اشاره به وجود یکهزار و 587 گلزار شهدا در مازندران افزود: با اجرای سرود می توان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت.

 

گفتنی است، امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این نشست مشترک با یک رویداد هنری با موضوع شهید و شهادت مورد تاکید قرار گرفت.