استکبار با تضعیف ایمان و همت نوجوانان و جوانان ایران دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است
استکبار با تضعيف ايمان و همت نوجوانان و جوانان ايران دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامي است
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

استکبار با تضعیف ایمان و همت نوجوانان و جوانان ایران دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام ترابيان اظهار کرد: استکبار با تضعيف ايمان، قدرت و همت نوجوانان و جوانان ايران اسلامي دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامي است.
شناسه خبر : 52635 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «محمد ترابیان»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی در مدرسه شهید عباس عمواکبردخت امیرکلای بابل با بیان اینکه با تضعیف ایمان و همت نسل جوان به اندلس حمله کردند، اظهار کرد: در تاریخ آمده مسلمانان حدود ۸۰۰ سال بر اندلس حکومت کردند که هنوز هم آثار اسلامی و بناهای معماری اسلامی در جای جای آن به  چشم می خورد و به دفعات متعدد مسیحیان بر این کشور تاختند اما مسلمانان مقاومت نمودند و آنها را شکست می دادند.

 

 وی با بیان اینکه فردیناند (رهبر نظامی مسیحیان) اسپانیا را از اعراب گرفت و در ابتدا به اعراب در زبان و مذهب آزادی داد، ولی در ادامه پیمان خود با مسلمانان را شکست و مسلمانان را وادار به قبول کردن دین مسیحیت کرد، افزود: رهبر نظامی مسیحیان برای ریشه کنی اعراب در اندلس(اسپانیا)  دستور داد تمام عرب هایی که دین مسیح را نپذیرفته اند از پیر و جوان و زن و مرد و کوچک و بزرگ گردن بزنند.

 

حجت الاسلام ترابیان در ادامه سخنانش از تلفن همراه هوشمند به عنوان وسیله جنگ نرم یاد کرد و افزود: سران آمریکایی به جوانان خود توصیه می کنند از تلفن همراه و شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک استفاده نکنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برنامه ای که در اندلس اجرا کردند را برای ایران اسلامی تدارک دیده اند، ادامه داد: استکبار با تضعیف ایمان، قدرت و همت نوجوانان و جوانان ایران اسلامی دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام ترابیان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با تحریف سیره و سبک زندگی قهرمانان ملی ایران اسلامی به دنبال تضعیف روحیه خودباوری در بین نسل نو هستند، گفت: نوجوانان و جوانان باید قهرمانان ملی را در دفاع مقدس و دفاع از حرم به درستی بشناسند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان با اشاره به سیره عملی و سبک زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: نوجوانان و جوانان باید فرهنگ کشور و تاریخ کشورش را بشناسد و با آن آشنا شوند.

 

حجت الاسلام ترابیان گفت: شهدای دانش آموز تلاش داشتند نشان دهند که وظیفه داریم که همه عالم را عاشق امام زمان(عج) کنیم و مقدمات ظهور آن حضرت را مهیا سازیم.