موج شادی پیروزی مقاومت در کانون های مساجد مازندران
موج شادي پيروزي مقاومت در کانون هاي مساجد مازندران
سرپرست ستاد فهما مازندران خبر داد:

موج شادی پیروزی مقاومت در کانون های مساجد مازندران

نعمتي از ايجاد موج شادي پيروزي مقاومت در عمليات طوفان الاقصي در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران خبر داد و اظهار کرد: فعالين در کانون هاي مساجد استان با اجراي جشن هاي متعدد به شکرانه اين پيروزي پرداختند.
شناسه خبر : 52182 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

«رجب نعمتی» در گفت و گو با  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: فعالین در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای پیروزی غیورمردان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی با سردادن شعارهای حماسی از گلدسته های مسجد، خوشحالی خویش را ابراز کردند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بیان کرد: اجرای جشن های متعدد به شکرانه پیروزی مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، پخش شیرینی، سردادن شعار مرگ بر استکبار و مرگ بر اسرائیل جلوه ای مانا و پرشور از حمایت قاطعانه فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد را نشان داد.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان در انتظار آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل این غده سرطانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هستند، تاکید کرد: فعالین در کانون های مساجد این دیار از پاسخ قاطع به تداوم جنایات اشغالگران پیروزی مقاومت در عملیات طوفان الاقصی توسط فلسطینی ها و به زباله‌دان تاریخ رفتن استخوان‌های پوک و پوسیده اسرائیل تا پای جان حمایت می کنند.