آگاهی جامعه هدف با تبیین روایت های ائمه از اهداف تولید پادکست رادیو تاریخ است
آگاهي جامعه هدف با تبيين روايت هاي ائمه از اهداف توليد پادکست راديو تاريخ است
مدیر کانون امام حسین(ع) جویبار خبر داد:

آگاهی جامعه هدف با تبیین روایت های ائمه از اهداف تولید پادکست رادیو تاریخ است

رحماني،آگاهي جامعه هدف، مساجد، فضاي مجازي با تبيين روايت هاي سيره و منش ائمه به ويژه حضرت فاطمه زهرا(س) را از اهداف توليد پادکست راديو تاريخ به همت کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) جويبار برشمرد و از استقبال خوب از آن خبر داد.
شناسه خبر : 51948 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

«محمود رحمانی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: تولید پادکست رادیو تاریخ را از سال گذشته به همت اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار آغاز کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار بیان کرد: آگاهی جامعه هدف، مساجد، فضای مجازی با تبیین روایت های درست از سیره و منش ائمه به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) از اهداف تولید پادکست رادیو تاریخ به همت این کانون محسوب می شوند.

 

وی ابراز کرد: تببین حوادث تاریخی که یک بخش به تاریخ صدر اسلام بر می گردد و در ادامه تاریخ معاصر از مضامین تولید پادکست رادیو تاریخ به کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار به شمار می آیند.

 

رحمانی با اشاره به استقبال خوب از رادیو کربلا و رادیو تاریخ به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار گفت: پادکست هایی به ویژه در ایام فاطمیه و رحلت رسول اکرم(ص) را منتشر کردیم که بازخوردهایی خوبی داشت چرا که بسیاری با جزییات روایت ها بر اساس منابع اهل سنت و شیعه، بیشتر آگاهی پیدا کردند.

 

وی اظهار کرد: با تولید پادکست رادیو تاریخ تلاش داریم تا جهاد ولایی حضرت فاطمه زهرا(س) را تبیین و ماجرای بعد از رحلت پیامبر(ص) را برای مخاطبین بازگو کنیم.

 

رحمانی بیان کرد: تولید پادکست رادیو تاریخ به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار به صورت خودجوش و اعضای این کانون صورت می گیرد.