کانون های مساجد بستر حفظ و اشاعه دستاوردهای دفاع مقدس را فراهم سازند
کانون هاي مساجد بستر حفظ و اشاعه دستاوردهاي دفاع مقدس را فراهم سازند
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

کانون های مساجد بستر حفظ و اشاعه دستاوردهای دفاع مقدس را فراهم سازند

نعمتي اظهار کرد: کانون هاي مساجد با اجراي برنامه هاي ارزشي، بستر حفظ و اشاعه دستاوردهاي دوران پرحماسه دفاع مقدس را فراهم سازند.
شناسه خبر : 51893 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی هنری شهدای اراء مسجد صاحب الزمان (عج) ساری و غبارروبی مزار شهدا با سخنرانی «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش: نعمتی طی سخنانی به اهمیت دفاع مقدس و فداکاری های رزمندگان و ملت نستوه ایران در برابر دشمنان تا دندان مسلح پرداخت و بر صیانت و انتقال ارزش های آن دوران به نسل های آینده ساز جامعه تاکید کرد.

 

وی با اشاره به ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت اظهار کرد: کانون های مساجد با اجرای برنامه های ارزشی به ویژه در هفته دفاع مقدس می توانند بستر حفظ و اشاعه دستاوردهای ارزشمند دوران پرحماسه دفاع مقدس را فراهم سازند.

 

برپایه این گزارش: همچنین سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران از کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهدای اراء مسجد صاحب الزمان (عج) ساری در هفته دفاع مقدس بازدید و بر اهمیت کتابخانه کانون های مساجد تاکید کرد.  

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای اراء مسجد صاحب الزمان (عج) ساری واقع در روستای ارا دهستان پشتکوه یکی از کانون های روستایی محسوب می شود که به استان سمنان نزدیک است و داشتن نویسندگان متعدد و کتاب های بسیار یکی از افتخارات این کانون به شمار می آید.