تجلیل معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور از مدیر کانون اسوه بابل
تجليل معاون فرهنگي هنري ستاد کانون‌هاي مساجد کشور از مدير کانون اسوه بابل

تجلیل معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور از مدیر کانون اسوه بابل

معاون فرهنگي و هنري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از حسن عروجي، مدير کانون فرهنگي هنري اسوه بابل در طرح مديرپروري اسوه با محوريت پيوند روشمند مسجد و مدرسه در اولين دوره المپياد بچه هاي مسجد به عنوان تجربه ويژه و الهام بخش با اهداي لوح سپاس، تجليل کرد.
شناسه خبر : 51861 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: «مهدی مقدم»، معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اهدای لوح سپاس از حسن عروجی، مدیر کانون فرهنگی هنری اسوه بابل  در طرح مدیرپروری اسوه با محوریت پیوند روشمند مسجد و مدرسه در اولین دوره المپیاد بچه های مسجد به عنوان تجربه ویژه و الهام بخش، تجلیل و تقدیر کرد. 

 

متن پیام به این شرح است:

 

باسمه تعالی

 

برادر گرانقدر جناب آقای حسن عروجی

مدیر محترم کانون فرهنگی هنری اسوه

 

خدای متعال را سپاسگزاریم که توفیق خدمتگزاری به ساحت مقدس مسجد را نصیب ما نموده و فرصتی دست داد تا در تلاشی مشترک و هم افزا، گامی بدیع و راهگشا در خصوص ارائه راهکار و طرح های کاربردی برای جذب فرزندان کودک و نوجوان این مرز و بوم به حریم امن مسجد برداریم. به یقین خدمت در این ساحت مقدس توفیق بزرگی است که خداوند نصیب بندگان شایسته اش می فرماید.

با عنایت به اینکه طرح (( طرح مدیرپروری اسوه با محوریت پیوند روشمند مسجد و مدرسه )) در اولین دوره المپیاد بچه های مسجد به عنوان (( تجربه ویژه و الهام بخش )) شناخته شده است، به پاس ارج نهادن به این تلاش خالصانه این لوح سپاس تقدیم می گردد.

ضمن آرزوی تداوم سربلندی و اثربخشی در تمامی فعالیت های فرهنگی و تربیتی کانون فرهنگی و هنری اسوه، مزید توفیقات روزافزون شما و همراهان مجاهدتان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماییم.

 

مهدی مقدم

معاون فرهنگی و هنری

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور