همکاری دو جانبه ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران و مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-ساری
همکاري دو جانبه ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد مازندران و مسئول حوزه نماينده ولي فقيه در منابع طبيعي و آبخيزداري استان مازندران-ساري

همکاری دو جانبه ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران و مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-ساری

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد مازندران و مسئول حوزه نماينده ولي فقيه در منابع طبيعي و آبخيزداري استان مازندران-ساري در نشست صميمي بر همکاري دوجانبه و مشارکت با يکديگر براي حفاظت از منابع طبيعي تاکيد کردند.
شناسه خبر : 51755 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «رضا راهدار»، مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-ساری و «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز دوشنبه (3 مهر)  در دفتر این ستاد با یکدیگر، گفت و گو نشست صمیمی داشتند.

 

حجت الاسلام راهدار طی سخنانی به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره کاشت طرح یک میلیارد نهال در چهار سال اشاره کرد و گفت: معظم له به کاشت و نگهداری درخت سفارش های بسیاری کرده اند.

 

وی اظهار کرد: دین مبین اسلام درباره کاشت و حفظ درخت و منابع طبیعی تاکید بسیار دارد و بزرگان دین نیز در عمل، این مهم را نشان دادند.

 

حجت الاسلام راهدار بیان کرد: عرصه منابع طبیعی از مواهب، سرمایه ملی و توسعه پایدار محسوب می شود و مردم مازندران برای حفظ این عرصه، ارزش و اهمیت بسیاری قائل هستند.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش خوب و تاثیرگذاری با توجه به داشتن نیروی انسانی برای منابع طبیعی دارند و می توان از ظرفیت کانون های مساجد به خوبی بهره گیری کرد.

 

حجت الاسلام راهدار گفت: حفاظت از منابع طبیعی توسط مردم باید فرهنگ سازی شود و کانون های مساجد می تواند یاری رسان در این مهم باشد.

 

همچنین نعمتی در این نشست صمیمی طی سخنانی اظهار کرد: نیروی انسانی بزرگ ترین سرمایه کانون های فرهنگی هنری مساجد است و از این نیرو می توان یاری رسان منابع طبیعی بود.

 

وی بیان کرد: 733 کانون فرهنگی هنری روستایی در مازندران وجود دارند که با توجه به قرارداشتن نزدیک منابع طبیعی و جنگل ها می توان از این ظرفیت عظیم برای کاشت و حفاظت منابع طبیعی بهره گرفت.

 

نعمتی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران در بحث فرهنگ سازی، آموزش و کمک کردن در غرس نهال یاری رسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-ساری هستند.