کانون های مساجد در غنی سازی اوقات فراغت نقش محوری دارند
کانون هاي مساجد در غني سازي اوقات فراغت نقش محوري دارند
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

کانون های مساجد در غنی سازی اوقات فراغت نقش محوری دارند

نعمتي اظهار کرد: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در غني سازي اوقات فراغت نقش محوري دارند و تمام ارکان اين مراکز بايد تدبير اساسي براي آن بينديشند.
شناسه خبر : 51647 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: آیین اختتامیه کلاس های اوقات فراغت تابستان کانون فرهنگی هنری  انصار المهدی (عج) مسجد امام هادی (ع) شهرک سردار شهید  سلیمانی شهرستان نکا با حضور «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، «مهدی روحی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا، مدیر، امام جماعت و خانواده ها برگزار شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های حجت الاسلام عابدینی، امام جماعت کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد امام هادی (ع) شهرک سردار شهید سلیمانی شهرستان نکا اظهار کرد: مسئله تربیت و آموزش از حساس ترین شغل ها محسوب می شود چراکه بر سرنوشت بسیاری از انسان ها تاثیرگذار است.

 

وی بیان کرد: اوقات فراغت در کشور جمهوری اسلامی ایران معمولا فصل تابستان  بیشتر به سایر فصل ها است و باید به غنی سازی این اوقات برنامه های خوبی را لحاظ کرد.

 

نعمتی با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد امام هادی (ع) شهرک سردار شهید سلیمانی شهرستان نکا ابراز کرد: تدبیر مدیر، امام جماعت و مربیان موجب شد تا وقت های خالی به خوبی پر شود و به بیهودگی و عبث نرود که این روند باید تداوم یابد و کانون های مساجد در غنی سازی اوقات فراغت نقش محوری و مهمی دارند و تمام ارکان این مراکز باید تدبیر اساسی برای آن بیندیشند.  

 

وی گفت: در طول هفته باید از وقت های اضافه که در اختیار انسان قرار می گیرد به ویژه نسل های آینده ساز جامعه نهایت بهره را برد و سرگذشت دانشمندان، مبتکران و مختران بیانگر نهایت استفاده از اوقات فراغت است.

 

نعمتی زمان و فرصت با پول و طلا قابل جبران نیست  و باید از زمان و فرصتی که هر روز به انسان داده می شود بهره لازم را برد، اظهار کرد: در ابتدای جوانی و نوجوانی با برنامه ریزی درست می توان به خروجی خوبی در بزرگسالی رسید.

 

وی از زحمات مدیر، امام جماعت، مربیان، خانواده ها و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا به دلیل فعالیت و دغدغه داشتن برای کانون های فرهنگی هنری مساجد تقدیر کرد.