کلاس های اوقات فراغت بر اساس ذائقه جوانان برنامه ریزی شود
کلاس هاي اوقات فراغت بر اساس ذائقه جوانان برنامه ريزي شود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

کلاس های اوقات فراغت بر اساس ذائقه جوانان برنامه ریزی شود

نعمتي اظهار کرد: کلاس هاي اوقات فراغت بر اساس ذائقه و نياز جوانان برنامه ريزي شود تا به خروجي هاي خوب نائل شويم.
شناسه خبر : 51646 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: آیین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان  1402 بچه های مسجد غرب مازندران با محوریت کانون فرهنگی هنری امام صادق مسجد جامع چالوس با سخنرانی «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برگزار شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در این آیین یاد و نام شهدای مدافع حرم «حسین بواص»، «مصطفی شیخ الاسلامی» و «مصطفی خوش محمدی» را گرامی داشت و بر ادامه راه آنها تاکید کرد.

 

نعمتی اظهار کرد: فعالیت های انجام شده در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه در کانون امام جعفر صادق مسجد جامع چالوس مورد تقدیر است چرا که برنامه های خوبی را برای آینده سازان جامعه در دستور کار قرار دادند.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه کلاس های اوقات فراغت بر اساس ذائقه  و نیاز جوانان برنامه ریزی شود تا به خروجی های خوب نائل شویم، بیان کرد: غنی سازی اوقات فراغت نیاز به برنامه ریزی درست و اصولی دارد.

 

وی  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که «تمام نیازهای جوانان و نوجوانان باید احصا شود و برای آنها فکر کرده باشیم» افزود:  مدیر بادرایت کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق مسجد جامع چالوس تمام نیازهای جوانان را شناسایی کرد و ذائقه جوان را تشخیص داد و باتوجه به نوع ذائقه و نوع نیاز، کلاس را برای اوقات فراغت برنامه ریزی کرد.

 

 نعمتی به کلیپ پخش شده در آیین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان  1402 بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری امام صادق مسجد جامع چالوس اشاره کرد و افزود: تنوع در کلاس ها در این کلیپ نشان داده شد.

 

وی گفت: انحرافاتی که انسان ممکن است دچار آن شود در زمان بیکاری و اوقات فراغت است و بنا بر همین ائمه بر برنامه ریزی  درست اوقات فراغت تاکید کردند.

 

گفتنی است، این مراسم با حضور مربیان و والدین بچه های مسجد، مسئولین نهادهای فرهنگی شهرستان چالوس با تجلیل و تقدیر از معاونت ها، مربیان، منتخبین و برگزیدگان آثار بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری امام صادق مسجد جامع چالوس و همچنین منتخبین کانون های فرهنگی هنری مساجد غرب استان مازندران با اجرای برنامه های شاد همراه بود.