ششمین اشکواره ملی حسینی به همت کانون آل طاها آمل افتتاح می شود
ششمين اشکواره ملي حسيني به همت کانون آل طاها آمل افتتاح مي شود

ششمین اشکواره ملی حسینی به همت کانون آل طاها آمل افتتاح می شود

ششمين اشکواره ملي فرهنگي هنري حسيني به همت کانون فرهنگي هنري آل طاها شهرستان آمل در حرم مطهر امامزاده ابراهيم اين شهرستان با اجراي تئاتر خياباني و شعرخواني و حضور مسئولان استاني و شهرستاني افتتاح مي شود.
شناسه خبر : 51075 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی با موضوع های امام حسین(ع) و مدافعان حرم به همت کانون فرهنگی هنری آل طاها آمل ساعت 16 و 30 دقیقه امروز پنجشنبه (16 شهریور) در حرم مطهر امامزاده ابراهیم این شهرستان افتتاح می شود.

 

بر اساس این گزارش: در مراسم افتتاحیه ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی که با اجرای تئاتر خیابانی و شعرخوانی همراه است، مسئولان استانی و شهرستانی حضور دارند و از تمام علاقه مندان جهت شرکت در این این مراسم دعوت بعمل می آید.

 

برپایه این گزارش: ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی که به همت کانون فرهنگی هنری آل طاها آمل و همکاری ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور، ستاد فهما مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان و ... برگزار می شود شامل بخش های رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر، کودک و نوجوان و داستان کوتاه است.

 

گفتنی است، شهرستان آمل میزبان ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی از 27-16 شهریور ماه سال جاری است.