بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از موکب فاطمه الزهرا(س) کانون شهید علی گرائیلی قائمشهر در کربلا
بازديد معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران از موکب فاطمه الزهرا(س) کانون شهيد علي گرائيلي قائمشهر در کربلا

بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از موکب فاطمه الزهرا(س) کانون شهید علی گرائیلی قائمشهر در کربلا

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران به همراه رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان از موکب فاطمه الزهرا(س) کانون شهيد علي گرائيلي مسجد النبي خرما کلا قائمشهر در کربلا بازديد و از اين موکب به عنوان موکب پيشتاز و ارائه دهنده با کيفيت ترين برنامه ها در حوزه فرهنگي، اجتماعي و ... ياد کرد.
شناسه خبر : 51009 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: «روح الله سلگی»، معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران به همراه «مرتضی عبادی»، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی مسجد النبی خرما کلا قائمشهر در کربلا بازید کردند.

سلگی در این بازدید طی سخنانی از موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی مسجد النبی خرما کلا قائمشهر به عنوان با کیفیت ترین موکب استان مازندران و کشور یاد کرد و افزود: این موکب در مسیر جاده نجف به کربلا و بخش عمده آن در کربلا قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه قائمشهری ها یکی از مومن ترین و عاشورایی ترین، مردم در استان مازندران هستتند اظهار کرد: موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی مسجد النبی خرما کلا قائمشهر در سال های گذشته با ارائه خدمات مختلف نظیر طبخ غذا و ارائه خدمات پزشکی جزء موکب های پیشتاز بود.

 

سلگی بیان کرد: موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) در سال جاری در یک حرکت مضاعف هم در مسیر نجف به کربلا و همچنین کربلا با کیفیت ترین برنامه ها در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ... را ارائه می دهد.

 

وی ابراز کرد: مازندران، دیار علویان یک جریان و گذشته اصیل را دارد و فرهنگ و مکتب است چراکه حاکمیت شیعه در این دیار برپا شد و همچنان نمودهایی دارد.

 

سلگی گفت: مردم دیار علویان نقش تاریخی خود را به عنوان قلب دنیای تشیع ایفا کردند و ما وظیفه داریم، نقش مازندران را در امتداد ارادت به اهل بیت ایفا کنیم که یکی از آنها اربعین است.

 

وی اظهار کرد: موکب های مازندرانی با کیفیت ترین، تمیزترین و منظم ترین در سطح کشور هستند و زائرین اربعین حسینی در کربلا را خدمات رسانی می کنند.

 

سلگی بیان کرد: «ولی الله نادعلیزاده»، مدیر موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) و همچنین مدیر کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی مسجد النبی خرماکلا قائمشهر از فرزندان شهدا، نیروهای جهادی و مدیر جوان و باتجربه است که با جوانانی که متولی این موکب هستند این موکب را  طی چند سال اخیر مدیریت می کند که اجر فعالیت های مجاهدانه او را خدای متعال دهد.

گفتنی است، موکب فاطمه الزهرا(س) کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی قائمشهر در عمود ۲۸۷ کربلا، مسیر نجف تا کربلا و موکب دوم، کربلا حی رمضان، منطقه دور الحجر، مدرسه قمر بنی هاشم مستقر هستند.