تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از کارکنان ستاد فهما استان به مناسبت روز کارمند
تقدير مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از کارکنان ستاد فهما استان به مناسبت روز کارمند

تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از کارکنان ستاد فهما استان به مناسبت روز کارمند

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از کارکنان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان به مناسبت گراميداشت روز کارمند با اهداي لوح تقدير کرد.
شناسه خبر : 50967 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: «احسان آهنگر»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه «سید علی علوی»، معاون امور فرهنگی و رسانه این اداره کل استان از کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت گرامیداشت روز کارمند با اهدای لوح، تقدیر کرد.

 

بر اساس این گزارش: آهنگر در اتاق تمامی کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران حضور یافت و تعامل نهادهای فرهنگی به ویژه اداره  کل فرهنگ و ارشاد استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان را موجب ارتقای فعالیت های ارزشی و پیشرفت بیش از پیش فرهنگ و هنر این دیار عنوان کرد.

 

بر پایه این گزارش: «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیارعلویان نیز که در دفتر این ستاد حضور داشت از قدردانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ابراز خرسندی کرد و تقدیر از کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را موجب دلگرمی بیشتر برای تداوم فعالیت های آنها دانست.