کانون شهدای خانطومان ساری با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران افتتاح می شود
کانون شهداي خانطومان ساري با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران افتتاح مي شود
همزمان با هفته جهانی مسجد؛

کانون شهدای خانطومان ساری با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران افتتاح می شود

کانون فرهنگي هنري شهداي خانطومان کوي شهيد شيخي ساري با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همزمان با هفته جهاني مسجد افتتاح مي شود.
شناسه خبر : 50838 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: کانون فرهنگی هنری شهدای خانطومان کوی شهید شیخی ساری با حضور آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «احسان آهنگر»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان همزمان با هفته جهانی مسجد افتتاح می شود.

 

بر اساس این گزارش: آیین افتتاحیه کانون فرهنگی هنری شهدای خانطومان کوی شهید شیخی ساری، امشب پنجشنبه (2 شهریور) به همراه اقامه نماز جماعت مغرب وعشا در مسجد صاحب الزمان (عج) است.

 

برپایه این گزارش: مردم ولایی و شهید پرور استان مازندران در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم عمه سادات، حضرت زینب کبری(س) شهدای بسیاری را تقدیم کردند و بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان مزین به نام این کبوتران خونین بال و وصال یافتگان به یار هستند و در مناسبت های مختلف از شهدا و خانواده معظم و معزز آنها تکریم می شود.