مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از کانون امام علی (ع) ساری بازدید کرد
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از کانون امام علي (ع) ساري بازديد کرد
همزمان با هفته جهانی مساجد؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از کانون امام علی (ع) ساری بازدید کرد

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به همراه سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان از کانون فرهنگي هنري امام علي (ع) ساري همزمان با هفته جهاني مساجد بازديد کرد و با مدير اين کانون به گفتگو پرداخت.
شناسه خبر : 50823 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: «احسان آهنگر»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) ساری همزمان با هفته جهانی مساجد بازدید کرد.

بر اساس این گزارش: گفت و گو با «محمدعلی نیرین»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین (ع) کوی طبرستان ساری که یکی از کانون های فعال استان مازندران در بخش های مختلف به ویژه دستگیری از خانواده های کم برخوردار است از مواردی بود که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به آن عنایت ویژه داشت.

برپایه این گزارش: بازدید از باشگاه ورزشی امیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) ساری و همچنین موکب بچه های مسجد امیرالمومنین (ع) کوی طبرستان از برنامه های دیگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این دیدار صمیانه از این کانون محسوب می شوند.