کانون های فرهنگی هنری مساجد با بهره گیری از توانایی های مردم فعالیت دارند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با بهره گيري از توانايي هاي مردم فعاليت دارند
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

کانون های فرهنگی هنری مساجد با بهره گیری از توانایی های مردم فعالیت دارند

نعمتي گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، مردمي هستند و با بهره گيري از توانايي هاي مردم به فعاليت مي پردازند.
شناسه خبر : 49328 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و روسای ارشاد و مدیران کانون های مساجد شهرستان های نکا و بهشهر با «غلامرضا شریعتی»، نماینده مردم شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته (17 تیر) نشست صمیمی داشتند و به گفت و گو با یکدیگر پرداختند.

 

«رجب نعمتی» در این نشست اظهار کرد: در جمع فرهیختگان و نیروهای ارزشی شهرستان های نکا و بهشهر هستیم که حضور در چنین جمع هایی می تواند موجب خروجی های خوب برای فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران  بیان کرد: در انتخابات شورای شهر و مجلس شاهد بودیم که نیروهای پرورش یافته در مسجد به این انتخابات راه یافتند و  صاحب کرسی شدند.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در دیار علویان با پتشکار و نیروی ایمان توانستند در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ... خوب بدرخشند و نیروهای انسانی ارزشی و متعهد را به جامعه تحویل دهند.

 

«مسعود فلاح» همچنین در این نشست اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از مسجد شکل گرفت و بهترین ملجا و پناهگاه در دوران های مختلف بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس علاوه بر پرورش نیروهای متعهد، از رزمندگان این دوران با فرستادن کمک های نقدی و غیر نقدی حمایت می کرد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر بیان کرد: دشمن با استفاده از ابررسانه ها، اعتقادات و ارزش ها را نشانه گرفته است و با توجه به منویات  مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره اهمیت کانون های فرهنگی هنری مساجد باید از این ظرفیت عظیم برای مقابله با توطئه های دشمن، مقاومت کرد.

 

وی با تاکید بر ارائه برنامه های جذاب توسط دست اندرکاران مسجد در جذب جوانان و نوجوانان ابراز کرد: فعالیت های کتابخوانی و مسابقات ورزشی را در خانه خدا بر زمین برگزار کنیم.