جهاد تبیین از اهداف مهم کانون های مساجد است
جهاد تبيين از اهداف مهم کانون هاي مساجد است
نماینده مجلس شورای اسلامی:

جهاد تبیین از اهداف مهم کانون های مساجد است

عليپور، جهاد تبيين را يکي از اهداف و کارکرد مهم کانون هاي فرهگي هنري مساجد دانست و اظهار کرد: مديران اين مراکز براي آشنايي نسل جديد به جهاد تبيين تلاش کنند.
شناسه خبر : 49312 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: همایش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های سیمرغ، سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سوادکوه شمالی، شب گذشته (17 تیر) در  مسجدامیرالمومنین(ع) قائمشهر با حضور «کمال علیپور»، نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برگزار شد.

 

«کمال علیپور»، در این همایش اظهار کرد: حضور در جمع مدیران و فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد مایه مسرت  و مباهات است چرا که از نزدیک با فعالین در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ... ملاقات و گفت و گو می کنم.  

 

نماینده مردم شهرستان های شهرستان های سیمرغ، سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کانون های مساجد برای برنامه هفتم توسعه که کارگروه آنها در حال آغاز فعالیت است، پیشنهاد بدهند و این برنامه استراتژی و راهبردی محسوب می شود و در حقیقت ریل گذاری شاکله اصلی فعالیت های کشور به شمار می آید.

 

وی بیان کرد: کانون های مساجد که نهاد مردمی و مخلص هستند برای برنامه هفتم توسعه،  نظرات خود را ارائه دهند تا بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) جاده بسازیم و برنامه های خوبی را برای مردم آماده نماییم.

 

علیپور با اشاره به اینکه انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است افزود: دشمن، برنامه های مخربی را برنامه ریزی کرد و باید با برنامه های مدون و تایثرگذار در مقابل دسیسه های دشمنان ایستادگی نماییم و فعالیت های خوبی را ارائه دهیم.  

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(رحمت الله علیه)، مدل جمهوری اسلامی را ارائه داد ابراز کرد: که براساس این مدل در هشت سال دفاع مقدس توانستیم فعالیت های خوبی نظیر پل معلق در کارون سه را بدون مشورت با مهندسان خارجی بسازیم.

 

علیپور، درخشش در فعالیت های داروسازی، پرتاب ماهواره و موشک و اعزام نیروهای زبده پزشکی به کشورهای دیگر را از جمله افتخارات کشور اسلامی ایران دانست که بر اساس مدل جمهوری اسلامی به این موفقیت ها رسیدیم.

 

وی گفت: نقش کانون های مساجد در ابعاد مختلف نظیر مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار تاثیرگذار است و باید بیش از پیش فعالیت های متنوع این مراکز به جامعه شناسانده شود.