امضا تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران و ستاد کانون های مساجد استان مازندران
امضا تفاهم نامه همکاري مشترک بين ستاد توسعه و بازسازي عتبات عاليات استان مازندران و ستاد کانون هاي مساجد استان مازندران

امضا تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران و ستاد کانون های مساجد استان مازندران

مسئولين ستاد توسعه و بازسازي عتبات عاليات استان مازندران و ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مازندران با يکديگر تفاهم نامه همکاري مشترک امضا و بر بهره گيري از ظرفيت هاي مشترک دو نهاد تاکيد کردند.
شناسه خبر : 49032 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز یکشنبه (11 تیر) با یکدیگر نشست مشترکی داشتند که در این نشست، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو نهاد امضا شد.

«رجب نعمتی» در این نشست طی سخنانی به ایام مبارک دهه امامت و ولایت اشاره کرد و از آن به عنوان سند افتخار شیعه یاد کرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران می تواند از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با توجه به شعار هم افزایی بهره لازم را ببرد و این دو نهاد با بهره گیری از ظرفیت های یکدیگر به برکات و خروجی خوبی خواهند رسید.

 

وی بیان کرد: شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از سال های گذشته تشکیل شده و از این ظرفیت می توان برای رسیدن به هم افزایی استفاده کرد.

 

این مسئول به تشکیل بیش از یکهزار کانون فرهنگی هنری مساجد در مازندران اشاره کرد و گفت: این کانون ها با توجه به داشتن نیروهای انسانی متعهد و ارزشی حتی متخصص در رشته های مختلف می توانند یاری رسان نهادهای مختلف نظیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران باشند.

 

نعمتی اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با نهادهای مختلف تاکنون تفاهم نامه همکاری امضا کرد و آمادگی دارد که با ادارات و نهادهای دیگر جهت هم افزایی و تعامل متقابل، تفاهم نامه مشترک منعقد سازد. 

«مرتضی عبادی» نیز در این نشست بر آشنایی قدرت و توانایی های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد و افزود: از ظرفیت های مشترک بین این دو نهاد باید به خوبی استفاده شود.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران اظهار کرد: نهادهایی نظیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند با هم افزایی به خروجی های خوب و تاثیرگذار برسند و همکاری مشترک این دو نهاد یک اقدام مبارک است.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر  27 دفتر نمایندگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در شهرستان ها و بخش های استان مازندران داریم و همچنین 27 موکب در استان با برنامه های متنوعی نظیر فعالیت های فرهنگی در هر هفته فعالیت دارند که در دهه غدیر با عنوان «دیار علویان طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی» در استان برنامه دارند.

 

عبادی ابراز کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مبدع فعالیت های جهادی بود که با تاسی از این شهید، ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان از توان مردمی و مدافعین حرم برای اردوهای جهادی استفاده می کند.

 

وی با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات و اطلاع رسانی قرار داریم، افزود: فعالیت ها را می توان با بهره گیری از ابزار رسانه در قالب سایت و ... انعکاس دهیم و  ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند در نشر اخبار دو نهاد از ظرفیت های یکدیگر بهره بگیرند.

 

عبادی گفت: هتلینگ یکی از ظرفیت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران است که در سال جاری از توانایی های 88 نفر به مدت یک ماه برای خادمی به ویژه در بخش آشپزی و سرآشپزی در عراق استفاده کرد و علاقه مندان با اعلام عمومی در سایت عتبات می توانند ثبت نام کنند و اعزام آنها بستگی به شرایط ستاد دارد که در صورت داشتن شرایط، زمان اعزام آنها اعلام می شود.

گفتنی است، در امضای تفاهم نامه مشترک ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دفتر ستاد فهما دیار علویان، کارشناسان دو نهاد شرکت داشتند و از نزدیک با یکدیگر به گفت و گو و ارائه پیشنهادات پرداختند.