استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در کلاس های تابستانی
استفاده از ظرفيت کانون هاي مساجد در کلاس هاي تابستاني
معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور:

استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در کلاس های تابستانی

مقدم با اشاره به برگزاري کلاس هاي تابستاني براي غني سازي اوقات فراغت، اظهار کرد: برنامه ريزي براي استفاده از ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در کلاس هاي تابستاني، در دستور کار قرار گيرد.
شناسه خبر : 48801 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: «مهدی مقدم»، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  کشور، شامگاه شنبه (3 تیر) در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با شعار «مسجد، کانون نشاط» که در مجتمع فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین علی(ع) نکا برگزار شد، اظهار کرد: موضوع نشاط برای آینده سازان جامعه اهمیت دارد چرا که ذائقه ها آنها با نشاط آشنا نیست و بچه ها باید با ذائقه نشاط آشنا شوند.

 

وی بیان کرد: جذابیت را با نشاط نباید اشتباه کرد و همانطور که غذای خوشمزه، غذای سالم نیست باید غذای سالم را خوشمزه کنیم و به اینگونه بچه ها را با برنامه های خوب و جذاب به فعالیت های سالم همراه با نشاط سوق داد.

 

مقدم با اشاره به برگزاری کلاس های تابستانی جهت غنی سازی اوقات فراغت اظهار کرد: تلاش برای استفاده از ظرفیت و توان کانون های فرهنگی هنری مساجد در کلاس های تابستانی در دستور کار قرار گیرد و به این مهم توجه ویژه شود.

 

وی بیان کرد: هم افزایی برای تعامل بیشتر و رشد فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد باید بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد.

 

مقدم ابراز کرد: ارتباط دوسویه باید با دستگاه های همسو با هدف گرفتن حمایت برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برقرار شود که به خروجی های خوبی خواهیم رسید.

 

وی از مساجد به عنوان خانه امن خدا یاد کرد و افزود: فرزندان و نسل جدید را باید در سایه فعالیت هاي کانون مساجد بیشتر از گذشته زیر چتر امن و امنیت بخش مسجد جمع کنیم و همه به نحوی از مسجد و فعالیت های متنوع این پایگاه ها استفاده می کنیم  و باید در همه کارکردهای خویش در کانون مساجد به سمت  مسجد تراز انقلاب حرکت و مسجدی زندگی کنیم.

 

گفتنی است، «مهدی مقدم»، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور علاوه بر حضور در جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و شرکت در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان در این سفر با بیت شریف شهید مدافع حرم فیروز آبادی دیدار و گفتگو داشت و از فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کوی مهرگان نکا بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات و ظرفیت های این کانون آشنا شد.