«احسان آهنگر» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شد
«احسان آهنگر» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران شد
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد سلامی؛

«احسان آهنگر» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شد

احسان آهنگر با حکم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و با حضور مدير کل دفترهماهنگي امور استان هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران شد.
شناسه خبر : 48668 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: احسان آهنگر امروز سه شنبه (30 خرداد) با حکم محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در پی استعفای حسین جوادی و با حضور مهدی رمضانی چابک، مدیر کل دفترهماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شد.

 

رمضانی چابک در آیین تکریم حسین جوادی و معارفه احسان آهنگر سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سالن سلمان هراتی این اداره کل طی سخنانی، مردمی کردن فعالیت های فرهنگی را رویکرد نخست دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: همگرایی در رئوس برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

 

وی افزود: به دور از واگرایی و حاشیه به تحقق قانون و مرجعیت می پردازیم و به رفع دغدغه های معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر و تقویت صندوق هنرمندان توجه ویژه داریم.

 

رمضانی چاپک اظهار کرد: استان مازندران رتبه شانزدهم از لحاظ زیرساخت در سطح کشور را دارد که باتوجه به سابقه دیرینه استان در عرصه های فرهنگی، هنری و ... در شان دیار علویان نیست و تلاش داریم که مازندران در ردیف های نخست قرار دهیم.

 

وی ابراز کرد: همکاری، همیاری، توجه به ظرفیت های جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، چهار مورد انتظار از مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران محسوب می شوند.

 

احسان آهنگر، مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز طی سخنانی اظهار کرد: احیای هویت بومی، ارتقای هنر انقلابی و رفع دغدغه های معشیتی اصحاب فرهنگ و هنر، سه موردی است که به آنها توجه ویژه می شود.

 

وی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و هنرمندان این استان به عنوان سرمایه های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یاد کرد و افزود: اصحاب رسانه در دیار علویان بسیار فعال هستند که باید بیش از پیش از ظرفیت آنها بهره گرفت.

 

برپایه این گزارش: احسان آهنگر متولد سال 1358 و دانش آموخته در رشته ادبیات فارسی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت راهبردی فرهنگ، معاون فرهنگی سپاه کربلا مازندران، دبیر کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های استان مازندران، مدیر تبلیغات و فضاسازی معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا مازندران و مدیرفرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان بهشهر از جمله سوابق مدیریتی، علمی و فرهنگی او به شمار می آیند.