کارگروه اوقات فراغت تابستان با شعار «مسجد، کانون نشاط» در مازندران تشکیل شد
کارگروه اوقات فراغت تابستان با شعار «مسجد، کانون نشاط» در مازندران تشکيل شد

کارگروه اوقات فراغت تابستان با شعار «مسجد، کانون نشاط» در مازندران تشکیل شد

کارگروه طرح ملي اوقات فراغت تابستان با شعار «مسجد، کانون نشاط» در مازندران با محوريت برنامه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تشکيل شد.
شناسه خبر : 48286 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: کارگروه طرح ملی اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط» در مازندران امروز یکشنبه (21 خرداد) با محوریت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و تشویق و ترغیب کودکان، نوجوانان و جوانان جهت شرکت در این طرح تشکیل شد.

 

 

«رجب نعمتی» در این کارگروه طی سخنانی به ابلاغ شیوه نامه تشکیل و راهبری کارگروه استانی برنامه های تابستانی کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان مخاطبان اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند که این گروه های سنی به عنوان  آینده سازان جامعه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند و برنامه ها با توجه به سلیقه و ذائقه آنها تدارک دیده شود.

 

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: هم افزایی برنامه های فرهنگی و برگزاری کلاس های اوقات فراغت  باید مورد توجه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و متولیان امر در زمینه غنی سازی اوقات فراغت باشد.

 

 

وی، حمایت از فعالیت های طرح های تربیت محور تابستانه (فراغت از تحصیل) کانون های مساجد، انسجام بخشی و ساماندهی فعالیت ها و برنامه های تابستانی کانون های مساجد، هویت سازی تشکیلاتی با هماهنگ سازی اقدامات و تولیدات رسانه ای، بسترسازی و تزریق روحیه نشاط به کودکان و نوجوانان در سطح مساجد، شناسایی ظرفیت ها و اولویت های کانون ها و ارتقاء سطح توانمندی آنها در حوزه تربیت کودک و نوجوان، هم افزایی و توسعه همکاری با دستگاه های همسو و هم وظیفه و جریان سازی رسانه ای و فرهنگی پیرامون نقش مساجد در غنی سازی اوقات فراغت و فعالیت های تربیتی کودکان از اهداف طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» برشمرد.