اجرای طرح ملی «مسجد محله کرامت» به همت بچه های مسجد
اجراي طرح ملي «مسجد محله کرامت» به همت بچه هاي مسجد

اجرای طرح ملی «مسجد محله کرامت» به همت بچه های مسجد

صادقيان از اجراي طرح ملي «مسجد محله کرامت» و دورهمي امام رضا(ع) به همت کانون فرهنگي هنري شهداي شهرک ايثار مسجد ولي عصر(عج) شهرستان آمل با حضور مسئولين شهري خبر داد.
شناسه خبر : 47677 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۷

«متین صادقیان» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: طرح ملی «مسجد محله کرامت» و دورهمی امام رضا(ع) به همت کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ایثار مسجد ولی عصر(عج) شهرستان آمل با حضور مسئولین شهری از جمله امام جمعه، فرمانده سپاه، فرمانده حوزه، امام جماعت مسجد با همکاری معاونت فرهنگی حوزه قدس، پایگاه بسیج ولیعصر و فاطیمون و ارکان کانون اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ایثار مسجد ولی عصر(عج) شهرستان آمل افزود: این دورهمی دوشنبه (8 خرداد) همراه با نماز مغرب و عشا و برگزاری برنامه های متنوع نظیر مسابقه، مولودی خوانی، آوردن تنور سنتی و پخت نان، تهیه و پخش غذاهای محلی همراه است.

 

وی بیان کرد: از همه مردم و اهالی محله دعوت می شود تا با حضور خانوادگی در مسجد مسجد ولی عصر(عج) شهرستان آمل  چند ساعتی را مهمان خانه خدا بوده و همراه با نماز مغرب و عشاء مهمان کرامت همدیگر با حضور مسئولین شهری باشند تا در یک دورهمی ساده و پر نشاط معنوی، خاطره خوشی از دهه کرامت را در مسجد تجربه نمایند.

 

صادقیان ابراز کرد: طی مراسم باشکوهی به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) در این دهه، روز گذشته چهارشنبه (3 خرداد) 200 هدیه به دختران تقدیم شد و همچنین در اواخر ماه خرداد نیز شش زوج از خانواده های کم برخوردار به خانه بخت می روند و برنامه ای مفصلی برای آنها تدارک دیده شده است که تمام این فعالیت ها به همت کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ایثار مسجد ولی عصر(عج) شهرستان آمل صورت می گیرد.