مروری بر فعالیت های کانون های مساجد مازندران در ولادت حضرت معصومه(س)/از اهدای جوایز به دختران تا تجلیل از بچه های مسجد
مروري بر فعاليت هاي کانون هاي مساجد مازندران در ولادت حضرت معصومه(س)/از اهداي جوايز به دختران تا تجليل از بچه هاي مسجد

مروری بر فعالیت های کانون های مساجد مازندران در ولادت حضرت معصومه(س)/از اهدای جوایز به دختران تا تجلیل از بچه های مسجد

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت فعاليت هاي متنوعي نظير اهداي جوايز به دختران تا تجليل از بچه هاي مسجد را تدارک ديدند تا نقش تاثيرگذار کريمه اهل بيت براي بقاي دين اسلام و دختران در بين آحاد مردم شناسانده شود.
شناسه خبر : 47577 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به مناسبت دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده است برنامه های متعددی را جهت نهادینه کردن سیره کریمه اهل بیت و ارج نهادن به مقام دختران در دستور کار قرار دادند که با یکدیگر برخی از آنها را مرور می کنیم.

«میلاد حسن زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر اظهار کرد: ویژه برنامه جشن میلاد حضرت معصومه(س) وروز دختر همراه با جوایز به دختران مدرسه حضرت صدیقه طاهره(س) به همراه پرچم مقدس حرم حضرت معصومه(س) از جمله برنامه های این کانون به مناسبت ولادت پرخیر و برکت آن بانوی نمونه بود.

 

«مجید اسدی»، مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) زیارکلا سیمرغ با اشاره به اینکه بمناسبت ولادت حضرت معصومه (ع) وروزدختر مراسمی در مسجد صاحب الزمان(عج) زیارکلا توسط  پایگاه مقاومت شهید چمران و کانون فرهنگی وهنری منتظران مهدی(ع) روستای زیارکلا برگزارشد بیان کرد: در این مراسم از دخترانی که نامشان فاطمه، زهرا و معصومه بود با تقدیم هدیه ای تجلیل به عمل آمد و همچنین حجت الاسلام اصغری، امام جماعت کانون درباره مقام والای خواهر امام رضا(ع) و نقش تاثیرگذار دختران در جامعه سخنرانی  کرد.

 

«مجتبی افشارزاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع)مسجدامام جعفر صادق (ع)کوی مهرگان شهرستان نکا از برگزاری جشن شادی بمناسب ولادت حضرت معصومه(س) دهه کرامت از اهدای جوایز به افراد شرکت کننده در جشن که نامشان مزین به حضرت معصومه وامام رضا بود به همراه تجلیل از بچه های مسجد به همت این کانون خبر داد.

 

«فاطمه بازاری»، مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه مسجد امام جعفر صادق سوادکوه شمالی ابراز کرد: ویژه برنامه جشن میلاد حضرت معصومه(س) وروز دخترهمراه با جوایز به دختران واسامی دخترانی که که نام مبارک حضرت معصومه را داشتند از جمله برنامه های تدارک دیده شده این کانون به مناسبت ولادت فرخنده کریمه اهل بیت به شمار می آید.

 

«حسن نصیری»، از فعالین کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) لاریم جویبار به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: این جشن با سخنرانی و مولودی خوانی همراه بود.

 

«سید صادق میررمضانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مهدیه شهرستان فریدونکنار از برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دخترهمراه با تجلیل از دختران مسجد مهدیه این شهرستان با حضور حجت الاسلام نصیری خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با استقبال خوب دختران روبرو شد.

 

«عیسی پاشایی»، مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) موسی آباد مسجد قائمیه (عج) نوشهر از برگزاری مراسم باشکوه ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) به همراه سخنرانی در وصف کریمه اهل بیت خبر داد.

 

 «قنبرعلی حسینجانزاده لداری»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام زاده عباس(ع) بابل اظهار کرد: حضور دختران دانش آموز در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) که بیانگر اهمیت دادن به دختران به عنوان آینده سازان جامعه است از فعالیت های این کانون به مناسبت ولادت آن بانوی فداکار بود.

 

«امید شکری»، مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل از تدارک برنامه های مختلف به همت این کانون به مناسبت ولادت خیر و برکت حضرت معصومه (س) خبر داد و افزود: برگزاری مراسم جشن ولادت باسعادت بهترین دختر دنیـا، حضرت فاطمه معصومه (س)  باحضور دختران گل محله به همـــراه مادران آنها با قرائت کلام وحی، سخنرانی و مولودی خوانی به همراه اجرای  سرود با عنوان «اینجــا ایران»، تقدیم هدیه به همه دختران حاضر در مراسم‌ همراه با گل، آماده ســازی ۵۰ بسته غذایی در دهه کـــرامت جهت توزیع بین خانواده های نیازمند از جمله فعالیت های این کانون در مولود خواهر امام رضا(ع) محسوب می شوند.

گفتنی است، ایام دهه کرامت از 31 اردیبهشت مقارن با اول ذی القعده آغاز شده و تا 10 خرداد، یازدهم ذی القعده ادامه دارد که کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان برنامه های متعددی را تدارک دیده اند.