برگزاری جلسه مشترک ستاد هماهنگی مساجد مازندران با گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با محوریت جشنواره قرآنی مدهامتان
برگزاري جلسه مشترک ستاد هماهنگي مساجد مازندران با گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با محوريت جشنواره قرآني مدهامتان

برگزاری جلسه مشترک ستاد هماهنگی مساجد مازندران با گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با محوریت جشنواره قرآنی مدهامتان

جلسه مشترک ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مازندران با حضور گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با موضوع شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان جهت هم افزايي و بهره گيري از ظرفيت هاي مشترک جهت تشويق شرکت در اين مسابقه برگزار شد.
شناسه خبر : 47041 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های رهنگی هنری مساجد مازندران: جلسه مشترک ستاد هماهنگی کانون‌های  فرهنگی هنری مساجد استان مازندران امروز سه شنبه (19 اردیبهشت) با حضور گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با موضوع جشنواره قرآنی مدهامتان برگزار شد.

 

براساس این گزارش: حجت الاسلام «رجب نعمتی»،  سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در این جلسه از مسابقه قرآنی مدهامتان به عنوان یک برند، نماد و شاخص فعالیت های ماندگار سال های اخیر در ستاد فهما یاد کرد و افزود: این مسابقه با اقبال عمومی روبرو شد.

 

وی اظهار کرد: از ظرفیت عظیم دیار علویان به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این دیار جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استفاده می کنیم و با یکدیگر هم افزایی خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: کشف استعدادهای قرآنی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با توجه به طیف های مختلف سنی که در این دوره می توانند شرکت کنند از مهم ترین ثمرات این مسابقات است.

 

وی ابراز کرد: هر مسجد یک پایگاه قرآنی با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و پتانسیل های خوب قرآنی در استان مازندران نیز می تواند یاری رسان جهت برگزاری باشکوه شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان باشد.

«مهدی کاکویی»، مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: از ظرفیت 46 موسسه قرآنی فعال در مازندران می توان برای شرکت اعضای آنها در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان بهره گرفت.

 

وی بیان کرد: اطلاع رسانی در فضای مجازی، نشست خبری، استفاده از تلویزیون شهری می توانند مشوق های خوبی برای شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان باشند.

 

گفتنی است، کارشناسان شرکت کننده در این جلسه، پیشنهادات خویش جهت تشویق علاقه مندان و برگزاری بهتر در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را ارائه دادند.