مردمی بودن دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد
مردمي بودن دهه کرامت مورد توجه قرار گيرد
سرپرست ستاد فهما مازندران:

مردمی بودن دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام نعمتي بر مردمي بودن دهه کرامت و اجراي برنامه هاي اين دهه توسط اقشار مختلف مردم تاکيد کرد و اجراي اين برنامه توسط مردم را تاثيرگذار در جامعه دانست.
شناسه خبر : 46790 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، جلسه ستاد دهه کرامت استان مازندران، امروز یکشنبه (10 اردیبهشت) با حضور حجت الاسلام «علی اصغر اصغری ولوجایی»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و اعضای این ستاد تشکیل شد.

 

حجت الاسلام نعمتی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: در اردیبهشت مقاومت قرار داریم و برای مدافعان حرم در سوریه وظیفه داریم که یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی بداریم و ادامه دهنده اهداف آنها باشیم.

 

وی بیان کرد: مردمی بودن دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد و مراسمی که توسط مردم اجرا می شود بازخورد خوبی در جامعه دارد.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: دستگاه های اجرایی جهت مردمی اجرا کردن دهه کرامت اهتمام داشته باشند و همچنین ریل گذاری و نظارت بر اجرای دهه کرامت را مورد عنایت خویش قرار دهند.

 

وی گفت: هر دستگاه بنا به ظرفیت خود، خدمت کریمانه برای دهه کرامت را انجام دهد و بعد از اتمام دهه کرامت، برنامه ها را به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران ارسال کنند.

 

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به اینکه 31 اردیبهشت تا 10 خرداد یعنی از اول ذی القعده تا یازدهم ذی القعده به دهه کرامت نامگذاری شده است بر گرامیداشت و هرچه باشکوه تر برگزار شدن این دهه تاکید کرد.