شاعر بابلی به عنوان هنرمند شاخص کانون‌های مساجد مازندران تجلیل شد
شاعر بابلي به عنوان هنرمند شاخص کانون‌هاي مساجد مازندران تجليل شد
در وبینار تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی؛

شاعر بابلی به عنوان هنرمند شاخص کانون‌های مساجد مازندران تجلیل شد

«ميثم رنجبر»، شاعر بابلي و مدير کانون فرهنگي هنري سجده دلان مسجد شهرک آزادي اين شهرستان به عنوان هنرمند شاخص کانون‌هاي مساجد مازندران انتخاب و در وبينار تکريم هنرمندان انقلابي مسجدي به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامي با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين «کمال‌الدين خداداده»، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور تجليل شد.
شناسه خبر : 46358 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: شاعر «میثم رنجبر» که مدير کانون فرهنگي هنري سجده دلان مسجد شهرک آزادي بابل  است به عنوان هنرمند شاخص کانون‌های مساجد مازندران انتخاب شد و افتخارات بسیاری را در کارنامه هنری خویش دارد که شعرخوانی در (31 خرداد) سال 1395 همزمان با ولادت كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي(ع) به نمايندگي از شاعران مازندرانی در محضر مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) همچون نگینی در کارنامه این شاعر متعهد می درخشد.

بر اساس این گزارش: این شاعر ارزشی مازندرانی همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، سرود «بیعتی دیگر» را با شعر و صدای خود تولید کرد که این اثر در محکومیت آشوب و هنجارشکنی و تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تولید شد و شعر سرود «بیعتی دیگر» در اختیار مداحان استان مازندران جهت اجرایی کردن در شهرهای مختلف استان قرار داد.

 

این گزارش می افزاید: برگزیده شدن در مراسم اختتاميه نخستين جشنواره هفته قرآن و عترت مازندران در بخش شعر و ادبيات از جمله افتخارات دیگر مدير کانون فرهنگي هنري سجده دلان مسجد شهرک آزادي بابل محسوب می شود.

برپایه این گزارش: رنجبر متولد سال 61 از 17 سالگي، سرودن شعر را آغاز کرد كه بيشتر موضوعات آنها درباره دفاع مقدس، عدالت خواهي، اجتماع، عارفانه و ... است. 

 

در این گزارش تصریح می شود: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در ستاد فهما استان از «میثم رنجبر»، شاعر بابلی و مدير کانون فرهنگي هنري سجده دلان مسجد شهرک آزادي این شهرستان به عنوان هنرمند شاخص کانون‌های مساجد مازندران با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

گفتنی است، وبینار تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی امروز دوشنبه (28 فروردین) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای شورای معاونین در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار و از یک نفر از هنرمندان شاخص مسجدی هر استان با برقراری ارتباط آنلاین تجلیل شد.