مدیر کانون شهید «علی گرائیلی» قائمشهر به عنوان دبیر طرح توانمندسازی 500 روستای مازندران منصوب شد
مدير کانون شهيد «علي گرائيلي» قائمشهر به عنوان دبير طرح توانمندسازي 500 روستاي مازندران منصوب شد
با حکم استاندار مازندران و در سال «مهار تورم، رشد تولید»؛

مدیر کانون شهید «علی گرائیلی» قائمشهر به عنوان دبیر طرح توانمندسازی 500 روستای مازندران منصوب شد

«ولي الله نادعليزاده»، مدير کانون فرهنگي هنري شهيد «علي گرائيلي» مسجد النبي (ص) خرماکلا قائمشهر با حکم استاندار مازندران، به عنوان دبير طرح توانمند سازي 500 روستاي اين استان منصوب شد.
شناسه خبر : 45833 تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگي کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مازندران: «ولی الله نادعلیزاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» مسجد النبی (ص) خرماکلا قائمشهر با حکم «سید محمود حسینی‌پور»، استاندار مازندران و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، به عنوان دبیر طرح توانمند سازی 500 روستای استان مازندران منصوب شد.

 

 نادعلیزاده،  کارنامه پرباری در عرصه فعاليت‌هاي اشتغالزایی و اقتصادی دارد تا جایی که در سال‌های اخیر به سبب تلاش‌های بی وقفه وی، روستای خرماکلا قائمشهر به عنوان روستای گلخانه‌ای و روستای موفق اقتصادی در کشور را کسب کرد.

این فعال مسجدي همچنین با ایجاد اشتغال روستایی، در عرصه هایی نظیر پرورش  و صادر کردن لیموترش به کشور های دیگر  و از سوی دیگر در قالب طرحی با عنوان «هر خانه یک گلخانه»، نزدیک به هزار جوان را شاغل و امید به آینده را در دل آنها نشاند. 

نادعلیزاده همچنین با احداث اردوگاه فرهنگی - تربیتی شهدای خرماکلا  واقع در روستای خِرج شهرستان سوادکوه علاوه بر کارآفرینی، پذیرای اردوهای مختلف در سطح کشوری و استانی است و سالیان سال نیز با برپایی موکب فاطمه الزهرا(س) در اربعین حسینی میزبان زائرین و همچنین دستگیری از خانواده های زلزله زده و آسیب دیده از سیل در استان های مختلف  است.

گفتنی است: همچنین با تلاش مستمر وی در عرصه فعالیت کتابخانه ای در کانون فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» مسجد النبی(ص) شهرستان قائمشهر، روستای خرماکلا، در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به عنوان روستای برتر در سطح کشور شناخته شد و این موارد تنها گوشه ای از فعالیت های این مدیر و بچه های مسجد است.

لازم به ذکر است: کانون فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» مسجد النبی(ص) شهرستان قائمشهر با یکهزار و 824 عضو واقع در روستای خرماکلا منطقه بالاتجن این شهرستان در سال 1398 جزء کانون های برتر کشور در بخش تحقق شعار سال در طرح ملی فهما و در سال 1399 حائز شرایط احراز رواق کارآفرینی از شبستان نوآوری و در سال 1400، کانون شایسته تقدیر ویژه در رواق  کارآفرینی شد.