مشق الفبای مهربانی کانون «زینبیه« نکا» با توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان
مشق الفباي مهرباني کانون «زينبيه« نکا» با توزيع بسته‌هاي معيشتي بين نيازمندان
در آستانه سال نو صورت پذیرفت؛

مشق الفبای مهربانی کانون «زینبیه« نکا» با توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان

بسته هاي معيشتي و غذاي گرم بين نيازمندان به همت کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا در آستانه سال نو توزيع شد و نيکوکاران الفباي مهرباني را به تاسي از بزرگان دين مشق کردند.
شناسه خبر : 45654 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان مازندران اظهار کرد: بسته های معیشتی و غذای گرم به ارزش بیش از 50 میلیون ریال بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در آستانه سال نو توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا بیان کرد: این کانون در مناسبت های مختلف به تاسی از بزرگان دین به یاری و دستگیری از خانواده های کم برخوردار می شتابد و این کمک های خداپسندانه علاوه بر اجر اخروی برکات بسیاری در زندگی این جهان دارد.

 

وی ابراز کرد: نشاندن لبخند بر لب های نیازمندان به ویژه در سال جدید بدون تردید سال خوبی را برای افراد خیر به ارمغان می آورد و الفبای مهربانی را بار دیگر با مشارکت در یاری به نیازمندان مشق کردند. 

 

باقری تصریح کرد: خیریه بهشت زینبیه، نیکوکاران، پایگاه بسیج مسجد زینبیه و شورای هیئات مذهبی شهرستان نکا در  امر خداپسندانه کمک به نیازمندان با توزیع بسته های معیشتی مشارکت داشتند.