293 اثر در بخش عکاسی به جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران رسید
293 اثر در بخش عکاسي به جشنواره «گنبد فيروزه اي» در مازندران رسيد
مسئول اجرایی جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران خبر داد:

293 اثر در بخش عکاسی به جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران رسید

مومني خنکدار با اشاره به اينکه 293 اثر در بخش عکاسي به جشنواره «گنبد فيروزه اي» در مازندران رسيد اظهار کرد: منتخبين اين جشنواره (18 اسفند) همزمان با سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد معرفي مي شوند.
شناسه خبر : 45180 تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۵۵

«علیرضا مومنی خنکدار» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد:  293 اثر در بخش عکاسی به جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران رسید که با داروی «نسیم رضایی» از داوران باسابقه در این بخش 3 اثر به عنوان برگزیده و 3 اثر شایسته تقدیر شدند.

 

مسئول اجرایی جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران بیان کرد: منتخبین این جشنواره (18 اسفند) همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در جشن سی سالگی کانون های فرهنگی هنری مساجد معرفی می شوند و در (21 اسفند) طی آیین خاصی با اهدای جوائزی مورد تجلیل قرار می گیرند.  

 

وی ابراز کرد: جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران درشش بخش فرهنگی هنری با موضوعات ایثار و شهادت، اهل بیت(ع)، نماز، خانواده، عفاف وحجاب و محیطزیست برگزار شد که شامل رشته های شعر، نقاشی (کودکان،نوجوانان)، خوشنویسی (خط نستعلیق، خط نسخ، خط ثلث، خط شكسته نستعلیق)، عكس، سرود و دکلمه بود و همچنین شرکت در تمام رشته ها به صورت عمومی، آزاد و تنها در رشته نقاشی رده سنی )کودک و نوجوان لحاظ شد.

 

 

مومنی خنکدار ضمن قدردانی از تمام اشخاصی که با ارسال آثار در جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران شرکت کردند افزود:  برگزاری چنین جشنواره هایی شاهد بروز استعدادها و توانایی های کانون های فرهنگی هنری مساجد می شود.