جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران الگوی مناسب تاثیرگذاری هنر در جامعه است
جشنواره «گنبد فيروزه اي» در مازندران الگوي مناسب تاثيرگذاري هنر در جامعه است
داور رشته عکاسی جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران:

جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران الگوی مناسب تاثیرگذاری هنر در جامعه است

رضايي استقبال از رشته عکاسي جشنواره «گنبد فيروزه اي» در مازندران در خور تحسين دانست و اظهار کرد: برگزاري اين جشنواره الگوي مناسب تاثيرگذاري هنر در جامعه و بين نسل آينده ساز است.
شناسه خبر : 45179 تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۵۰

«نسیم رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: استقبال از بخش عکاسی جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران با توجه به اینکه برای نخستین دفعه برگزار شد در خور تحسین است و از موضوعات مختلف ایثار و شهادت، اهل بیت(ع)، نماز، خانواده، عفاف وحجاب و محیطزیست جشنواره، آثار بسیار خوب و حتی حرفه ای  به این جشنواره رسید.

 

داور رشته عکاسی جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران بیان کرد: بیان جزئیات جشنواره و همچنین قبل از جشنواره، برگزاری کارگاه های آموزش عکاسی برای علاقه مندان لازم است چرا که موجب ارتقای کیفیت آثار رسیده می شود.

 

وی ابراز کرد: جشنواره «گنبد فیروزه ای» بیانگر توانایی ها، استعداد ها و قابلیت های خوب بچه های مساجد مازندران است.

 

رضایی گفت: ارتباط دو سویه و تعامل کانون های فرهنگی و هنری مساجد در هر شهرستان با دستگاه های فرهنگی موجب ارتقا و رسیدن به نتایج بهتر جهت افزایش کیفیت فعالیت های هنری می شود.

 

وی اظهار کرد: هر برنامه و فعالیتی که با هنر عجین شود در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان و آِنده ساز جامعه تاثیرگذاری مثبت و مهمی دارد و برای رسیدن به این مهم می توان از جشنواره هایی نظیر جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران الگو گرفت.

 

رضایی بیان کرد: فراخوان جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران توانست استعدادهایی در زمینه گویندگی، نقاشی، عکاسی و ... را مشخص کند و  می توان در فعالیت های مختلف می توان از این استعدادها بهره گرفت.