460 اثر نقاشی برای جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران ارسال شد/ استقبال از جشنواره مرهون اطلاع رسانی اصولی بود
460 اثر نقاشي براي جشنواره «گنبد فيروزه اي» در مازندران ارسال شد/ استقبال از جشنواره مرهون اطلاع رساني اصولي بود
داور رشته نقاشی جشنواره «گنبد فیروزه‌ای» در مازندران:

460 اثر نقاشی برای جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران ارسال شد/ استقبال از جشنواره مرهون اطلاع رسانی اصولی بود

رضايي با اشاره به اينکه 460 اثر نقاشي براي جشنواره «گنبد فيروزه اي» در مازندران ارسال شد که از 10 هنرمند نقاش با داوري آثار رسيده تقدير مي شوند، استقبال از اين جشنواره را مرهون اطلاع رساني درست از اين جشنواره دانست.
شناسه خبر : 45176 تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

«نسیم رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: 460 اثر نقاشی برای جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران ارسال شد که 30 اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت و از این تعداد، 6 اثر منتخب جشنواره شدند و با توجه به استقبال در این بخش، 4 اثر عناوین شایسته تقدیر ویژه را به خود اختصاص دادند.  

 

داور جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران بیان کرد: اطلاع رسانی خوب از این جشنواره موجب شد که تمامی آثار رسیده در بخش نقاشی مرتبط با موضوعات ایثار و شهادت، اهل بیت(ع)، نماز، خانواده، عفاف وحجاب و محیطزیست بودند و سبک به روز و در حد بالایی را هنرمندان نقاشی در جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران ارائه دادند.

 

وی ابراز کرد: چاپ آثار برگزیده از رشته نقاشی جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران که برای کودکان و نوجوانان در یک مجله یا روزنامه و رساندن این اثر چاپ شده به دست این هنرمندان مشوق خوبی برای ادامه فعالیت های هنری آنها خواهد بود.

 

این داور با 10 سال سابقه داوری در رشته نقاشی گفت: آشنایی کودکان و نوجونان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت های هنری و برگزاری جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران و استقبال خوب از رشته نقاشی موجب ادامه فعالیت های هنری فاخر توسط کانون های مساجد می شود.

گفتنی است، جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران درشش بخش فرهنگی هنری با موضوعات ایثار و شهادت، اهل بیت(ع)، نماز، خانواده، عفاف وحجاب و محیطزیست برگزار شد که شامل رشته های شعر، نقاشی (کودکان،نوجوانان)، خوشنویسی (خط نستعلیق، خط نسخ، خط ثلث، خط شكسته نستعلیق)،عكس، سرود و دکلمه بود و همچنین شرکت در تمام رشته ها به صورت عمومی، آزاد و تنها در رشته نقاشی رده سنی )کودک و نوجوانلحاظ شد.

 

منتخبین این جشنواره (18 اسفند) همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در جشن سی سالگی کانون های فرهنگی هنری مساجد معرفی می شوند و در (21 اسفند) طی آیین خاصی با اهدای جوائزی مورد تجلیل قرار می گیرند.