استقبال آینده سازان جامعه از چهارشنبه های مسجدی به همت کانون شهید مطهری جویبار
استقبال آينده سازان جامعه از چهارشنبه هاي مسجدي به همت کانون شهيد مطهري جويبار

استقبال آینده سازان جامعه از چهارشنبه های مسجدی به همت کانون شهید مطهری جویبار

قبادي با اشاره به استقبال آينده سازان جامعه از چهارشنبه هاي مسجدي به همت کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري مسجد جامع انارمرز جويبار تصريح کرد: اين برنامه با اجراي پخش فيلم طنز، نشست تربيتي و ... همراه است.
شناسه خبر : 45172 تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۴

«غلامحسین قبادی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع انارمرز جویبار علاوه بر تدارک برنامه در مناسبت های مذهبی و ملی، فعالیت های متنوعی را جهت شناساندن ارزش ها به نیروهای آینده ساز را در دستور کار دارد.   

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع انارمرز جویبار بیان کرد: کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه از چهارشنبه های مسجدی به همت این کانون استقبال خوبی  دارند و این امر بیانگر علاقه های آنها به شرکت در برنامه های خانه های خدا بر زمین است.

وی ابراز کرد: برگزاری چهارشنبه های مسجدی با اجرای پخش فیلم طنز، نشست تربیتی و ... همراه است و خانواده ها نیز از اجرای این برنامه رضایت دارند چرا که بر این باور هستند که انس فرزندان آنها با مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب پرورش انسان های متعهد و ارزشی می شود و در زندگی خانوادگی و اجتماعی تاثیرات مثبتی دارد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع جویبار با 79 عضو در روستای انارمرز دهستان چپکرود واقع است.