آغاز داوری آثار ارسالی به جشنواره «گنبد فیروزه ای» در استان مازندران/ منتخبین 18 اسفند تجلیل می‌شوند
آغاز داوري آثار ارسالي به جشنواره «گنبد فيروزه اي» در استان مازندران/ منتخبين 18 اسفند تجليل مي‌شوند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

آغاز داوری آثار ارسالی به جشنواره «گنبد فیروزه ای» در استان مازندران/ منتخبین 18 اسفند تجلیل می‌شوند

جوادي، با اشاره به اينکه داوري آثار ارسالي به جشنواره «گنبد فيروزه اي» 11 اسفند در مازندران آغاز مي‌شود، گفت: منتخبين جشنواره 18 اسفند همزمان با سالروز تاسيس کانون‌هاي مساجد تجليل مي‌شوند.
شناسه خبر : 45146 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۶

«حسین جوادی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران تا امروز چهارشنبه (10 اسفند) فرصت دارند آثار خویش را ارسال کنند و  داوری های آثار رسیده از فردا پنجشنبه (11 اسفند) آغاز می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: منتخبین این جشنواره 18اسفند همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در جشن سی سالگی کانون های فرهنگی هنری مساجد معرفی می شوند و با اهدای جوائزی مورد تجلیل قرار می گیرند.  

 

وی ابراز کرد: جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران درشش بخش فرهنگی هنری با موضوعات ایثار و شهادت، اهل بیت(ع)، نماز، خانواده، عفاف وحجاب و محیطزیست برگزار می شود که شامل رشته های شعر، نقاشی (کودکان،نوجوانان)، خوشنویسی (خط نستعلیق، خط نسخ، خط ثلث، خط شكسته نستعلیق)،عكس، سرود و دکلمه است و همچنین شرکت در تمام رشته ها به صورت عمومی، آزاد و تنها در رشته نقاشی رده سنی )کودک و نوجوانلحاظ شده است.

 

رییس شورای سیاست گذاری جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران با اشاره به اینکه این جشنواره به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و موسسه فرهنگی هنری جوان نیکان استان برگزار می شود، تصریح کرد: درج نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، نام کانون، نام مسجد، شهرستان، شماره همراه صاحب اثرالزامی است.

 

وی گفت: مراحل ارسال اثربه دو صورت پذیرش اولیه آثار فیزیكی در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه صورت می پذیرد و همچنین دبیرخانه مرکزی جشنوارهستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان) و دریافت کننده نهایی آثار مرکز استان است و همچنین علاقه مندان می توانند از طریق  شماره 09114865260 در پیام رسان ایتا اقدام نمایند.