برگزاری جشنواره بزرگ مسابقه محلی و خونش مازندرانی ویژه ایام دهه مهدویت
برگزاري جشنواره بزرگ مسابقه محلي و خونش مازندراني ويژه ايام دهه مهدويت
مدیر کانون شهید «سید حسین مقیمی» بابل خبر داد:

برگزاری جشنواره بزرگ مسابقه محلی و خونش مازندرانی ویژه ایام دهه مهدویت

حسين پور درزي از برگزاري جشنواره بزرگ مسابقه محلي و خونش مازندراني ويژه ايام دهه مهدويت به همت کانون فرهنگي هنري شهيد «سيد حسين مقيمي» مسجد صاحب الزمان (عج) بابل همراه با برنامه هاي متنوع با گويش محلي مازني خبر داد.
شناسه خبر : 45128 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

«مهدی حسین پور درزی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: جشنواره بزرگ مسابقه محلی و خونش مازندرانی ویژه ایام دهه مهدویت با حضور رضانژاد، هنرمند و مجری سیمای تبرستان و برنامه شونیشت به همت کانون فرهنگی هنری شهيد «سيد حسين مقيمي» مسجد صاحب الزمان (عج) بابل همراه با برنامه های متنوع با گویش محلی مازنی و همچنین با اجرای نواهای محلی با حضور نوازندگان محلی، شعبده بازی، اجرای مسابقه برای خانواده های منتخب و اجرای بازی های محلی قدیمی ساعت 14 جمعه (12 اسفند) در زمین فوتبال چمن درزیکلای نصیرایی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهيد «سيد حسين مقيمي» مسجد صاحب الزمان (عج) بابل بیان کرد: جشن بزرگ شب میلاد حضرت مهدی(عج) همراه با سخنرانی، مولودی خوانی، نورافشانی و کمک هزینه سفر به حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمران، سه شنبه (16 اسفند) همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به همت این کانون اجرا می شود که علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه به مسجد مهدیه درزیکلای بابل مراجعه کنند.

 

وی ابراز کرد: «اسماعیل آقابابازاده» از بچه های مسجدی در ساعت 19 و 30 دقیقه میزبان جشن شام ولادت حضرت مهدی (عج) در منزل خویش است که از تمام شیفتگان و ارادتمندان به آن امام همام دعوت بعمل می آید.

 

حسین پور درزی گفت: این برنامه ها با همکاری پایگاه بسیج برادران و خواهران،  شورای اسلامی و دهیاری و شورای فوتبال درزیکلا نصیرایی اجرایی خواهد شد.