چهار روز تا ارسال آثار به جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران فرصت باقی است
چهار روز تا ارسال آثار به جشنواره «گنبد فيروزه اي» در مازندران فرصت باقي است

چهار روز تا ارسال آثار به جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران فرصت باقی است

چهار روز تا ارسال آثار به جشنواره «گنبد فيروزه اي» در مازندران فرصت باقي است و علاقه مندان شرکت در اين جشنواره تا (10 اسفند) آثار خويش را ارسال کنند.
شناسه خبر : 45069 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران درشش بخش فرهنگی هنری با موضوعات ایثار و شهادت، اهل بیت(ع)، نماز، خانواده، عفاف وحجاب و محیطزیست برگزار می شود که شامل رشته های شعر، نقاشی (کودکان،نوجوانان)، خوشنویسی (خط نستعلیق، خط نسخ، خط ثلث، خط شكسته نستعلیق)،عكس، سرود و دکلمه است.

 

براساس این گزارش: شرکت در تمام رشته ها به صورت عمومی، آزاد و تنها در رشته نقاشی رده سنی )کودک و نوجوان( لحاظ شده است.

 

این گزارش می افزید:  مراحل ارسال اثربه دو صورت پذیرش اولیه آثار فیزیكی در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه صورت می پذیرد و همچنین دبیرخانه مرکزی جشنواره) ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان) و دریافت کننده نهایی آثار مرکز استان )ساری(  است و همچنین علاقه مندان می توانند از طریق  شماره 09114865260 در پیام رسان ایتا اقدام نمایند.

 

 در این گزارش تاکید می شود: چهار روز تا ارسال آثار به جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران فرصت باقی است و علاقه مندان شرکت در این جشنواره تا (10 اسفند) آثار خویش را ارسال کنند که داوری های آثار رسیده از (11 اسفند) آغاز می شود.

 

در این گزارش تصریح می شود: درج نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، نام کانون، نام مسجد، شهرستان، شماره همراه صاحب اثرالزامی است.

 

برپایه این گزارش: شرکت کنندگان در جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های33366849و33358576تماس حاصل نمایند و منتخبین این جشنواره 18اسفند ماه مصادف با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در جشن سی سالگی کانون های فرهنگی هنری مساجد معرفی و با اهدای جوائزی مورد تجلیل قرار می گیرند.  

 

گفتنی است، جشنواره «گنبد فیروزه ای» در مازندران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  دیار علویان و موسسه فرهنگی هنری جوان نیکان مازندران برگزار می شود.